کد خبر: ۳۲۰۹۳۵
زمان انتشار: ۰۲:۲۰     ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش بزرگ "مدافعان حرم" در تبریز افزود: یکی از بزرگ‌ترین هنرهای امام این بود که هیمنه کدخدا را شکست/ روند حرکت دشمن موجب غنی‌سازی تجربه ما در مبارزه با آمریکا می‌شود

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم ، سعید جلیلی عصر امروز در همایش بزرگ "مدافعان حرم" در تبریز با اشاره به فرمایشات امام راحل در مورد جایگاه مردم ایران اظهار داشت: ایشان فرمودند که مردم ایران از مردم زمان صدر اسلام بهتراند و مردم در 36 سال گذشته نشان دادند که شهادت امام راحل در مورد مردم ایران، شهادتی مبتنی بر حقیقت بود.وی افزود: ملت ایران فرصتی پیدا کرد که ارزش‌های خود را محقق کند و به شهود عینی در برابر روند سئوال‌های خود برسد.

جلیلی افزود: ارزش ملت ایران در این بود که مردی الهی در بین خود دیدند که آنان را به سمت خدا دعوت کرد و این دعوت را لبیک گفتند و حیاتی مثال زدنی را به دست آوردند و جهانیان به حیات جدید ملت ایران اذعان دارند.

وی تاکید کرد: امروز مقامات رسمی آمریکا معترف هستند که بسیاری از مشکلات منطقه با حضور ایران حل می‌شود و این سئوال مطرح است که چرا این قدرت به وجود آمده است.

وی بیان کرد: خود غربی‌ها معترفند که آنان تحمل این حجم از فشارها را ندارند، اکنون 6 کشور بزرگ در برابر کشور ایران به مذاکره می‌نشینند و این در حالی است که توان هسته‌ای ایران تهدیدی برای آنان محسوب نمی‌شود، توان هسته‌ای کشورمان در برابر سلاح‌های هسته‌ای آنان عامل تهدید‌کننده نیست و در اصل موضوع جای دیگری است.

جلیلی با تاکید بر اینکه عامل عزت و اقتدار ملت ایران را باید در جای دیگری جست، گفت: غرب با وجود به کار بستن تمام توان خود در برابر ایران اسلامی موفق نشد به اهداف خود دست یابد و در برابر آن انقلاب ایران روز به روز عزتمندتر شد و در عرصه بین المللی تکثیر یافت و با وجود فشارها و تحریم‌هایی که ایجاد کردند، ایران هسته‌ای شد.اولین گزینه غرب در برابر ایران گزینه نظامی بود و هر فشاری که وارد کردند گویی در باتلاقی بزرگ فرو رفتند.

وی با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید گفت: مردم ایران وعده‌های الهی در مورد استقامت در راه حق را تجربه کردند و علاوه بر مقاومت پیشرفت نیز کرده‌اند و این در حالی است که مردم مسلمان برخی کشورهای منطقه با وجود مبارزه نتوانستند در این مسیر مقاومت کنند.

جلیلی افزود: اگر امروز از حریم امام صحبت می‌کنیم باید این حریم شناخته شود و باید آرمان‌های امام شناخته شود چرا که این آرمان و مکتب تمام مسائل و مشکلات سر راه را حل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: عامل تمام موفقیت‌های ما مکتب امام بوده است و دشمن این گنج را شناخته و می‌خواهد آن را تخلیه کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: یکی از بزرگ‌ترین هنرهای امام این بود که هیمنه کدخدا را شکست و اینکه باید به خدا اتکا کنیم نه کسانی که خود را کدخدا می نامند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: این تنها یک جمله نبود بلکه یک سیستم محاسباتی بود که تمام محاسبات غرب را در هم شکست و شهدای امروزی که آمدند پیام‌های بزرگی برای ملت ایران دارند.

جلیلی خاطر‌نشان کرد: باید با قدرت و اقتدار در برابر کسانی که زور می‌گویند ایستاد و آرمان و مبانی امام می‌تواند قدرت تولید کند و بر اساس همان دیدگاه امام راحل اتکا به مردم قدرت آور است و امام راحل به طور قطع به مردم باور داشت.

وی اتکا به مردم را به عنوان عامل اصلی قدرت ملی و اسلامی یادآور شد و گفت: این محصول اندیشه امام بود و نباید اجازه دهیم این اندیشه به فراموشی سپرده شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: یکی از محورهای اعتقادی امام ایستادگی در برابر استکبار بود و در عمل نشان داد که می‌توان در برابر غرب ایستاد.

وی افزود: روند حرکت دشمن موجب غنی‌سازی تجربه ما در مبارزه با آمریکا می‌شود.

جلیلی  عنوان کرد: غرب در برابر اسلامی که می‌تواند کارآیی خود را نشان دهد و در شرایط کنونی جهان نقش ایفا کند اسلام‌های بدلی تولید کرد و باید در برابر این خطر هوشیار بود و بر همین اساس بود که اسلام لیبرال و اسلام تکفیری توسط غرب تولید شد.

جلیلی گفت: غرب به دنبال تردید در مبارزه ملت ایران و انحراف آن است و بر همین اساس جنگ را به موضوع فرقه‌ای و داخل جهان اسلام کشانده است و امروز به مدد مزدوران خود مانند داعش نیروهایی مانند حزب‌الله را مشغول خود کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
عدالت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
فکر کردی نفس کشیدن و اجازه حتی آب خوردن دست کدخداست فریدون را برای همین روز تربیت کردند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها