کد خبر: ۳۲۰۹۲۵
زمان انتشار: ۰۴:۵۷     ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم چهارشنبه هفته آینده سوم تیر ماه به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمد رضا حشمتی اضافه کرد: میهمانان مراسم افتتاحیه این نمایشگاه علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، جمعی از جامعه قرآنی و مسوولان کشوری و لشکری هستند.
 
به گزارش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،وی افزود: طبق پیش بینی ها قرار بود این نمایشگاه از اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز به کار کند اما برای جلب مشارکت حداکثری و برگزاری نمایشگاهی فاخر، امسال نمایشگاه قرآن از هفتم ماه مبارک رمضان آغاز به کار می کند و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.
 
بر اساس این گزارش، بخش های نمایشگاه امسال شامل کودک و نوجوان ، هنرهای نمایشی ، هنری و میراث، سازمان ها و نهادها، حوزه ، دانشگاهی، حجاب و عفاف، مراسم و مناسبت ها ، آموزش و پرورش ، مکتوب، روابط عمومی ، فروش ناشران ، محصولات هنری ، بین الملل ، خادمان قرآن ، دیجیتال، برنامه ریزی ، بانوان و شوراها خواهد بود.
 
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن هر روز از ساعت ۱۹ تا ۲۴ میزبان علاقه مندان به قرآن خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها