کد خبر: ۳۲۰۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۰۴ دی ۱۳۹۰
کمیسیون انتخابات خبر داد:
کوالالامپور : احزاب سیاسی مالزی از تصمیم کمیسیون انتخابات مبنی بر اجرای چندین طرح پیشنهادی از سوی کمیته منتخب مجلس این کشور از جمله استفاده از جوهر های پاک نشدنی استقبال کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری اینسایدر مالزی، "وی کا سیونگ" رییس شاخه جوانان انجمن چینی های مالزی گفت: این یک حرکت خوب است و امید می رود سوءظن ها را در مورد روند برگزاری انتخابات رفع نماید.

"خیری جمال الدین" رییس شاخه جوانان حزب آمنو نیز ضمن استقبال از این نغییرات گفت: بسیاری از این تغییرات خواسته ائتلاف مخالفین دولت (برسیه) بوده است.

"صلاح الدین ایوب" نایب رییس حزب اسلامی پان مالزی خواستار معرفی جوهرهای پاک نشدنی مورد استفاده در فرایند رای گیری پیش از برگزاری انتخابات توسط کمیسیون انتخابات شد.

روز گذشته کمیسیون انتخابات از استفاده از جوهرهای جدید پاک نشدنی با ترکیب نیترات نقره برای اثر انگشت رای دهندگان در انتخابات سراسری پیش رو خبر داد و تاکید کرد این جوهرها تا چند روز پاک نخواهد شد.

پس از برگزاری راهپیمایی نهم جولای سال جاری توسط ائتلاف"پاک" متشکل ازاحزاب مخالف دولت در کوالالامپور که خواستار اصلاح قانون انتخابات و برگزاری انتخابات عادلانه بودند، نخست وزیر مالزی وعده اصلاح قانون انتخابات این کشور را داد و در این راستا کمیته ای در مجلس این کشور برای بررسی و حل مشکلات احتمالی سازکار انتخاباتی درمالزی شکل گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها