کد خبر: ۳۲۰۶۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پدیده گفت: به مجموعه پدیده گفتم حتی اگر این مجموعه منفجر هم شود باید پولم را بدهند و آنها قبول کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رضا حقیقی در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: من از هفته های گذشته به تمرینات اختصاصی مشغول بودم. بعد از آن چند روز به کربلا سفر کردم و دو، سه روز است به ایران آمده ام و در حال حاضر به استراحت می پردازم تا شرایط پیشنهاد تیم ها را بررسی کنم.

 

وی درباره اینکه از چه تیم هایی پیشنها دارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر از سه تیم خوب ایران پیشنهاد دارم اما همانطور که گفتم چون در کربلا بودم فقط با واسطه آنها یک صحبت های جزیی انجام دادم و قرار است درباره تمام این پیشنهادها فکر کنم و جواب قطعی بدهم.

 

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پدیده در خصوص اینکه آیا از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد بیان داشت: بله، یکی از تیم هایی که به من پیشنهاد داده پرسپولیس است. باید اعتراف کنم من واقعا دوست دارم دوباره به جمع سرخپوشان پایتخت بپیوندم. من به خاطر مسائل شخصی و مالی مجبور شدم از این تیم جدا شوم اما مطمئن باشید اگر دوباره بتوانم به جمع پرسپولیسی ها بپیوندم همه چیز را جبران خواهم کرد.

 

حقیقی عنوان کرد: در این مدت که از پرسپولیس دور بودم به من ثابت شد این تیم با هیچ تیمی در ایران قابل قیاس نیست و باید اعتراف کنم وقتی از پرسپولیس به پدیده آمدم یتیم شدم.

 

وی درباره نتایج فصل جاری پدیده تصریح کرد: به نظرم پدیده امسال واقعا بدشانس بود وگرنه می توانست جزو چند تیم بالای جدول باشد. امیدوارم مشکلات این تیم حل شود چون تیم شهر خودم است.

 

هافبک فصل گذشته تیم پدیده در خصوص حواشی اش در این تیم اذعان داشت: من به خاطر مسائل مالی و شخصی از تیم محبوبم جدا شدم و به تیم پدیده پیوستم. وقتی با مسئولان صحبت کردم به آنها گفتم روی پرداخت مالی آنها حساب کردم و روی شرایط مالی آنها حساب کردم. به مجموعه پدیده گفتم حتی اگر این مجموعه منفجر هم شود باید پولم را بدهند و آنها قبول کردند اما وقتی آن اتفاقات برای پدیده افتاد تمرکزم را از دست دادم. حتی چند بار بر سر تمرین حاضر نشدم و کادر فنی هم کاملا در جریان این موضوع بود و به طور کلی باید بگویم واقعا در مشهد من  از شرایطم خوشحال نبودم و عذاب کشیدم.

 

وی درباره از دست دادن تیم ملی تاکید کرد: به خاطر بدبیاری که من در تیم پدیده داشتم باعث شده که دیده نشوم و تیم ملی را از دست دادم. مشکلات مالی باعث شد تمرکز نداشته باشم و در پدیده هم دیده نشوم. اما قول می دهم اگر دوباره این شانس را داشته باشم که به تیم ملی دعوت شوم دیگر هیچ وقت خط نمی خورم.

 

حقیقی افزود: متاسفانه در فوتبال ایران اگر بخواهند یکی را به زمین بزنند همه دست به دست هم می دهند و این کار را می کنند.می خواهم درباره پیام صادقیان صحبت کنم.تمام کسانی که پیام را می شناسند، می دانند او پسر بسیار خوبی است و آن چیزی که مردم می شنوند، نیست. او همیشه خیرش به همه رسیده و از لحاظ فنی هم هیچ کس نمی تواند راجع به او نظر بدهد و اگر اراده کند دوباره نیمار آسیا خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها