کد خبر: ۳۲۰۴۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
محمدحسین نژادفلاح این روزها کار نقل و انتقالات پرسپولیس را استارت زده است و به گفته خودش، حتی با بازیکنانی که مد نظر کادر فنی این تیم بوده‌اند مذاکراتی داشته است!
به گزارش پایگاه 598 نژادفلاح درباره مذاکره‌اش با بازیکنانی مثل خلعتبری، رحمتی و حسینی گفت: حسینی و خلعتبری که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند، درباره رحمتی هم باید بگویم یک بار حرفی زدم که او اشتباه برداشت کرد. من رحمتی را دوست دارم و امیدوارم ایشان نگوید که من یک روز دنبال عکس گرفتن با او بوده‌ام!

هیچ‌ کس بدش نمی‌آید این بازیکنان را داشته باشد، با این حال انتظار من از کسانی که دوست دارند به پرسپولیس بیایند این است که با «رقم‌های پرسپولیسی» صحبت کنند. در ایران سقف قرارداد حدود یک میلیارد است. اگر رحمتی، حسینی و خلعتبری بخواهند با یک میلیارد به پرسپولیس بیایند، چرا من نخواهم؟ اگر این بازیکنان افتخار بدهند و در پرسپولیس باشند می‌توانیم به بودن در این تیم افتخار کنیم! ما به خاطر هواداران پایمان را جلو می‌گذاریم و دست نیاز به سمت این بازیکنان دراز می‌کنیم!

نکته: قرارداد رحمتی با پیکان حدود 2.5 برابر این چیزی بود که آقای نژادفلاح می‌گوید و سیدجلال هم ۲ سال قبل با پرسپولیس 1.4 میلیارد قرارداد داشت؛ حالا چطور با یک میلیارد پرسپولیسی شود؟! خلعتبری هم حداقل برای سال آخر 1.7 میلیارد از سپاهان گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها