کد خبر: ۳۲۰۰۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر تحریم‌ها برداشته نشود، همان بهتر که توافق نشود و ما خواستار برداشتن همه تحریم‌ها هستیم، گفت: اما ما بالای سر دشمن نیستیم و ممکن است که تحریم‌ها برداشته نشود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، سردار محمدرضا نقدی عصر روز گذشته در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان زنجان در پاسخ به برخی از سوالات و موضوعات مطرح شده در زمینه تحریم‌های داخلی و خارجی اظهار کرد: باید بدانیم که همه تلاش مسئولان و دولت این است که تحریم‌ها برداشته شود.

وی با بیان اینکه اگر تحریم‌ها برداشته نشود، همان بهتر که توافق نشود و ما خواستار برداشتن همه تحریم‌ها هستیم، اضافه کرد: اما ما بالای سر دشمن نیستیم و ممکن است که تحریم‌ها برداشته نشود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در شرایطی که ایجاد شده است، گفت: من چند روز پیش در اردبیل بودم که آنجا نیز مشکلاتی بود و برخی از واحدها خواسته‌هایی داشتند که می‌شود توسط خود کشور رفع کرد و این دیگر ربطی به تحریم ندارد و دست خودمان است.

وی ادامه داد: قول می‌دهم که همه نامه‌های نوشته شده را تماس گرفته و پیگیری کنیم و کاری که از دست ما بر بیاد کوتاهی نمی‌‎کنیم.

سردار نقدی خود را یک بسیجی معرفی کرد و در پاسخ به سخنان یکی از مدیران واحدهای صنعتی که سردار نقدی را رئیس بانک مهر اقتصاد عنوان کرد، گفت: من بانک ندارم، من یک حساب بانکی که آن هم مربوط به حقوق کارمندی است دارم، بانک ندارم بانک مهر اقتصاد متعلق به همه است.

وی با اشاره به اینکه امسال یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی داده می‌شود، گفت: به هر واحد از ۵ تا ۳۰ میلیون تومان با سود ۱۶ درصد تسهیلات داده می‌شود که این موجب راه‌اندازی واحدهای بسیاری شده است.

این مسئول با بیان اینکه سود همین بانک صرف پیشرفت اقتصاد کشور شده است، گفت: اینجا موضوع خاصی نیست و حد و مرز آن قانون است و حتی اعضای هیئت‌مدیره آن را بانک مرکزی تعیین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همه باید کارهای زیادی را متعهد انجام دهیم، گفت: اول باید به خودمان رحم کنیم، چرا که اگر به خودمان رحم نکنیم خدا نیز به ما رحم نمی‌کند.

سردار نقدی در ادامه با اشاره به رفتارهایی که مدیران واحدهای صنعتی و بالعکس کارگر با مدیر دارد، گفت: باید تلاش کنیم چرخ صنعت راه بیافتد.

سردار نقدی با تاکید بر انجام برنامه‌ریزی درست تصریح کرد: ما نقطه‌ضعف‌هایی داریم، از جمله نقطه ضعف در سبک‌هایی که در صنعت داریم که باید اینها رفع شود.

وی با بیان اینکه برخی از کارها در صنایع کوچک و خانگی تولید می‌شود، گفت: مشکلات زیادی گیر و دار خودمان است، که باید خودمان حل کنیم.

وی گفت: من قولی به کسی نمی‌دهم، اما قول می‌دهم که مشکلات را با جدیت پیگیری کنم تا صنایع سر پا داشته باشیم، اما نباید روحیه خودمان را از دست بدهیم.

این مسئول ادامه داد: یک مقرراتی کار اقتصادی دارد و یک نقدینگی هر مدیر اقتصادی باید داشته باشد تا ورشکسته نشود، چون ممکن است انسان بلند‌پروازی کند، اما در نتیجه همین دچار مشکلاتی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها