کد خبر: ۳۲۰۰۰۷
زمان انتشار: ۰۸:۳۵     ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، در شرايط فعلي كه قرار است پرونده فساد در فوتبال بعد از ماه‌ها قرائت شود، شايد بيش از هر چيز ديگري جاي خالي برنامه90 حس مي‌شود؛ برنامه‌اي كه به عنوان چشم و گوش جامعه مي‌توانست بحث را پيگيري كند و ترتيبي بدهد كه ابعاد مختلف ماجرا براي مردم باز شود، اما فعلا تعطيل است!

سال‌هاست كه عادل فردوسي‌پور كركره نودش را با اتمام هر فصل از مسابقات ليگ برتر پايين مي‌كشد و گاهي حتي تا چند هفته پس از شروع فصل جديد، به محل كارش برنمي‌گردد. تهيه كننده 90 در عمل نشان داده همه چيز اين فوتبال براي او در سطح همين رقابت‌هاي پرهياهوي باشگاهي جريان دارد و كلا پرداختن مفصل به مسايل جدي و عميق در حوصله اين مجري و شوي تلويزيوني‌اش نمي‌گنجد. اگر غير از اين بود، او به جاي آنكه مثل دانش‌آموزان مكتب‌گريز با آغوش باز به استقبال تعطيلات تابستاني‌ برود، مي‌توانست با كاستن از زمان طولاني استراحتش، مجالي را براي بررسي مسايل و مشكلات بنيادين فوتبال كشور كنار بگذارد.

موضوع نيمه‌كاره مانده دلالي و فساد اقتصادي، داستان نافرجام واگذاري پرسپوليس و استقلال، قصه پرغصه فقر استعدادها در ايران و هزار و يك مبحث كليدي ديگر مي‌توانستند در طول تعطيلات سالانه ليگ مورد بررسي برنامه عادل قرار بگيرند، اما اين اتفاق هرگز رخ نداد تا روشن شود 90 براي فردوسي‌پور، فقط عبارت است از همان جنگ و دعواهاي لوس و بي‌مزه فلان مديران عامل روي آنتن زنده يا چيزهايي شبيه به همين. او امروز نيست تا مردم را پاي تلويزيون بنشاند و ترتيبي بدهد كه آنها يكي از مهم‌ترين پرونده‌هاي تاريخ فوتبال ايران را كمي جزيي‌تر پيگيري كنند. افسوس!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها