کد خبر: ۳۱۹۹۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
اين طور كه به نظر مي‌رسد روز سرنوشت‌ساز براي استقلال به يكشنبه هفته آينده كشيده شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، درحالي كه امروز نصرالله سجادي معاون وزير ورزش و مسئول امور دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در گفت و گو با راديو ورزش اعلام كرد هفته آينده هيات مديره دو باشگاه اعلام مي شود و در مورد كادرفني استقلال هم گفت هيات مديره اين باشگاه مي تواند مربيان را معرفي كند در باشگاه استقلال اصلا خبري از معرفي كادرفني نيست.

جاي تعجب دارد سجادي چطور اين صحبت را مطرح كرده در حالي كه امروز بهرام افشارزاده مديرعامل باشگاه استقلال به همراه خود او و خادم به مشهد رفته و شنبه قرار است به تهران بازگردند.

طبق گفته شاهرخ سبك دست كه اسپانسر استقلال به مدت سه سال شده قرار است روز يكشنبه جلسه نهايي شدن اعضاي هيات مديره در وزارت ورزش باشد.

يكشنبه اي سرنوشت ساز كه سرانجام قرار است تكليف آبي پوشان روشن شود.

در اين چند روز گمانه زني ها در مورد اعضاي جديد هيات مديره زياد بوده است. اين طور كه شواهد نشان مي‌دهد حضور عباس كرد نوري،شاهرخ سبك دست و مقداد نجف نژاد در هيات مديره قطعي شده اما از آنجايي كه هيچ چيز در اين تصميم گيري ها قطعي نيست و شايد لابي ها و رايزني ها تا دقيقه 90 ادامه داشته باشد امكان تغيير اين نفرات هم هست.

از سوي ديگر مسئله اي كه شايد مهم‌تر از انتخاب مديران باشد انتخاب سرمربي است. اين روزها بيش از هر كس ديگري نام منصوريان براي سرمربيگري استقلال مطرح است اما سبك دست تاكيد كرد كه هيچ مذاكره اي با اين مربي نشده چون وقتي اعضاي هيات مديره مشخص نيستند و نظرسنجي در مورد مربي نشده چطور مي توان او را نزديك به استقلال ناميد. ضمن اينكه اگر او با نفت تهران قرارداد داشته باشد كار ما هم سخت تر است.

در هر صورت هر چند اخبار و گمانه زني ها زياد است اما به نظر مي رسد نفرات ديگري بالاتر از باشگاه استقلال اكنون در حال تصميم گيري براي آبي پوشان هستند.

وقتي هنوز به طور قطع اعلام نمي شود امير قلعه نويي ديگر در كانديداهاي سرمربيگري نيست چطور مي توان به اين اخبار اميد داشت كه منصوريان در يك قدمي استقلال است. البته گفته مي شود در هفته گذشته منصوريان كه برخلاف اخبار منتشر شده به خارج از كشور نرفته جلساتي با سران وزارت ورزش داشته و شايد به همين دليل  است كه از او به عنوان سرمربي آينده استقلال نام برده مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها