کد خبر: ۳۱۹۸۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
هافبک ملی‌پوش فولادخوزستان با صراحت می‌ گوید اگر کارتم مشکل داشت، امسال به یکی از تیم های نظامی می‌ رفتم اما قطعا اینگونه نبوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بختیار رحمانی که به گفته خودش کاملا برای شروع فصل جدید آماده است منتظر است تا باشگاه ها از وضعیت بلاتکلیفی دربیایند.

مشکل نداشتم که به تیم نظامی نرفتم
در رابطه با اینکه امسال باید در تیم نظامی بازی کنم یا خیر باید بگویم که از اول فصل دنبال کارهایم بودم و واقعا از این وضعیت خسته شده ام، نمی‌ دانم چه بگویم اما آنقدر که دنبال کار معافیتم بودم، دنبال چیز دیگری نبودم و خدا را شکر هم نتیجه موفقیت آمیز بود. همه چیز را تحویل حوزه نظام وظیفه دادم. به امید خدا تا یکی، دو هفته آینده همه چیز درست خواهد شد. تیم های نظامی یعنی تراکتور و ملوان هر دویشان خوب هستند ولی من امسال در یک تیم غیرنظامی بازی خواهم کرد. اما واقعیت امر این است که من اگر مشکل داشتم در این چند وقت دنبال کارهای معافی ام نمی‌ رفتم و به خاطر بحث فوتبالی هم که شده می‌ رفتم و در یک تیم نظامی بازی می‌ کردم و هر آدم عاقلی این مساله را درک می‌ کند و البته به احتمال زیاد آن تیم نظامی که قرار بود در آن بازی کنم تراکتور بود ولی 10 ماه است که پیگیر کارهایم هستم. الان هم منتظر جواب مسوولینم. اگر یک درصد بگویند کارتم مشکل دارد سرباز مملکت هستم و با جان و دل می‌ روم در تیم نظامی بازی می‌ کنم اما مساله این است که همه چیز تایید شده. آنقدر همه می‌ پرسند کارت چه شد و من راجع به اش توضیح می‌ دهم خسته شدم.

برمی گردم و جبران می‌ کنم
از اولین باری که اردوی تیم‌ملی شروع شد و دو، سه روز بعدش به اتمام رسید به تهران آمدم. از مسوولین فدراسیون تشکر می‌ کنم که از آن روز به بعد جا و مکان در اختیارم قرار گذاشتند. دستشان واقعا درد نکند که در این مقطع زمانی و با تمام مشکلاتی که برای من به وجود آمد، باز هم هوای من را داشتند. از مسوولین تیم‌ملی ممنونم، انشاالله که بتوانم لطفشان را جبران کنم.

سرحال و آماده هستم
درست است که چند وقت است مصدوم هستم ولی واقعا در این مدت روی خودم کار کردم، بدنم خیلی آماده و سرحال است و بدنسازی پیش از فصل می‌ تواند خیلی به من کمک کند و آمادگی ام را به صددرصد برساند. آنقدر تمرین کرده ام که فکر نکنم دیگر نیازی به تمرین اضافه داشته باشم.

تیم لیگ یکی را هم نمی‌ توان با 10 میلیارد بست چه برسد به فولاد
اول از همه بگویم دوست دارم در فولاد بمانم ولی نه به هر قیمتی همه باید از فولاد حمایت کنند، بخصوص من که کاپیتان این تیم هستم ولی الان نمی‌ دانم واقعا تکلیف چه است. هم سردرگم هستند، شرایط خیلی بد است، آقای اژدری زاده طی مصاحبه ای گفته اند می‌ توانیم با 10 میلیارد فولاد را ببندیم. در حالی که با این پول نمی‌ شود یک تیم لیگ یکی را بست چه برسد به تیمی که فصل گذشته قهرمان شده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشته. البته او بعدا گفته است که چنین حرفی نزده است. در حال حاضر بازیکنانی در فولاد هستند که من فکر نمی‌ کنم راضی شوند رقم قراردادشان از سال گذشته کمتر شود.

اوضاع فولاد از وضعیت سرخابی ها نیز بدتر است
وظیفه من این است که خواسته مردم را برآورده کنم، خیلی ها من را می‌ بینند و می‌ گوید بختیار چرا حرفی نمی‌ زنی؟ تازگی ها با آقای ابن قاسم حرف زده ام. او هم می‌ گوید فعلا وضعیت مشخص نیست، نه بودجه معلوم است نه مدیرعامل. البته چند گزینه را مدنظر دارند اما فعلا نام کسی را به عنوان مدیرعامل اعلام نکرده اند. جا دارد از مدیران شرکت خواهش کنم که تکلیف را زود مشخص کنند چون چنین وضعیتی اصلا خوب نیست. فصل نقل وانتقالات شروع شده اما وضعیت حال حاضر فولاد از اوضاع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدتر شده البته مسوولین شرکت بخصوص آقای شریفی پیگیر وضعیت باشگاه هستند. مردم اهواز و کل خوزستانی ها نیز پیگیر اخبارند و هر جا که من را می‌ بینند سوال می‌ کنند که بالاخره وضعیت چه می‌ شود. امیدوارم هر چه زودتر باشگاه فولاد از این بلاتکلیفی در بیاید تا خیال مردم هم راحت شود. انشاالله فولاد هر چه زودتر دست به کار شود.

نمی‌ شود کسی را به زور در جایی نگه داشت
در مورد ماندن یا رفتن آقای اسکوچیچ باید بگویم با توجه به شرایط قرارداد او با فولاد احتمال ماندنش هست. اما با توجه به شرایطی که الان به وجود آمده و چیزهایی که هست و من شنیده ام، ممکن است اسکوچیچ از فولاد دور شود که این یک بحث جداست. در رابطه با اینکه گفته می‌ شود احتمال دارد اسکوچیچ به استقلال بیاید باید بگویم که من چیزی نمی‌ دانم. همیشه به یک چیز اعتقاد داشتم و آن هم این بوده که نمی‌ شود کسی را به زور در جایی نگه داشت، الان هم پای حرفم هستم. اگر اسکوچیچ در فولاد بماند مردم خوزستان استقبال خواهند کرد، اگر هم برود باید به تصمیمش احترام بگذارند.

رفیعی پیگیر کارهایش است
خدا را شکر احمد عبدالله زاده کنار تیم‌ملی امید است و مشکلی ندارد. از سروش رفیعی هم خیلی وقت است خبری ندارم. امیدوارم که کارش درست شود، فقط می‌ دانم که او هم پیگیر کارهایش است.

بین من و فولاد قراردادی وجود ندارد
آقای سعداوی همیشه به من لطف دارد، سه سال پیش بود که به من گفت برو و با فولاد قرارداد سفید امضا کن. من هم همین کار را کردم و در آخر هم به نفعم شد چون دو فصل رویایی را پشت سر گذاشتم. سال اول که با فولاد به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردم، سال بعدش قهرمان لیگ‌برتر شدیم، از فولاد به تیم‌ملی راه پیدا کردم و به جام‌جهانی رفتم. در ضمن کاپیتان این تیم بودم، در اینجا باید بگویم که خیلی مدیون آقانعیم هستم. دلم برایش تنگ شده هر جا که هست برایش آرزوی موفقیت دارم. بین من و باشگاه فولاد بحثی به اسم قرارداد وجود ندارد چه موقعی که آقای رضاییان مدیر باشگاه بود و چه آقای دهکردی همیشه رابطه ای دو طرفه بین من و فولادی ها وجود داشت چون هم آنها مایل بودند به من کمک کنند و هم من از صمیم قلب دوست داشتم کمک حال تیمم باشم.

نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم
در مورد بحث و شایعه ای که در مورد رفتن من به استقلال در فصل جدید مطرح شده باید بگویم چند روز قبل مصاحبه ای انجام دادم، در آن مصاحبه از من پرسیده شد آیا از استقلال پیشنهاد داری من هم در پاسخشان گفتم که در چند سال اخیر من همیشه از این تیم پیشنهاد داشتم حتی پارسال هم به من زنگ زدند اما هنگامی که با من تماس گرفتند، با فولاد قرارداد داشتم و در این تیم ماندم اما در مورد امسال باید بگویم که نه تکلیف مدیرعامل مشخص است نه مربی این تیم. بنابراین چیزی نمی‌ توانم بگویم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها