کد خبر: ۳۱۹۸۱
زمان انتشار: ۰۰:۵۴     ۰۴ دی ۱۳۹۰
مزاحم تلفنی که باعث جدایی زنی از همسرش شده بود پس از محاکمه در دادگاه به دو سال تبعید و 99 ضربه شلاق محکوم شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران ، چندی قبل مردی به دادسرای ناحیه 16 تهران رفت و از مرد ناشناسی که با تماس های تلفنی برای همسرش مزاحمت ایجاد می کرد شکایت کرد و گفت: مدتی قبل متوجه تماس های مشکوک مردی ناشناس به همسرم شدم مدتی از این ماجرا گذشت تا اینکه همسرم ارتباطش با مرد غریبه ای را پذیرفت پس از آن بود که تصمیم گرفتم از مرد مزاحم شکایت کنم.
 
در پی اظهارات این شخص مرد مزاحم که فرشاد نام دارد دستگیر شد و گفت: مدتی قبل به طور اتفاقی با بهاره تماس گرفتم و به تدریج با وی طرح دوستی ریختم.
 
بنابر این پای زن جوان نیز وسط کشیده شد و بررسی مکالمات او با فرشاد نشان می داد ‌آنها در مدت زمان کوتاهی بیش از 70 تماس تلفنی با هم برقرار کرده اند و در هر تماس صحبت های ‌آنها بیش از 40 دقیقه به طول انجامیده است بدین ترتیب پرونده با صدور قرار مجرومیت به مجتمع قضایی بعثت ارسال شد.
 
صبح امروز در جلسه رسیدگی به پرونده مزاحمت های تلفنی، متهم بار دیگر اتهامش را مبنی بر ایجاد مزاحمت و اغفال همسر شاکی پذیرفت و گفت هدفش از تماس با بهاره فقط ایجاد رابطه نامشروع با او بوده است.
 
در پایان رسیدگی به این پرونده رئیس دادگاه با استناد به ماده 637 قانون مجازات اسلامی متهم را به 99 ضربه شلاق محکوم کرد همچنین با توجه به اینکه اقدام متهم باعث فروپاشی کانون خانوادگی شاکی شده است برای وی دو سال تبعید نیز در نظر گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها