کد خبر: ۳۱۹۷۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
پوري‌حسيني:
رئيس سازمان خصوصي‌سازي مي‌گويد که تا به حال باشگاه استقلال به هيچ‌ فردي اجاره داده نشده است.
علي اشرف عبدالله پوري‌حسيني در خصوص اينکه بهرام افشارزاده گفته باشگاه استقلال 27 اسفندماه 93 اجاره داده شده بود و با اين شرايط برگزاري مزايده براي سرخابي‌ها «سر کاري» بوده است، اظهار داشت: اين را از خود آقاي افشارزاده بپرسيد. من از اظهار نظر او خبري ندارم و آنقدر هم فرصت ندارم که فرمايشات آقايان را رصد کنم.

وي افزود: باشگاه استقلال و وزارت ورزش تا زماني که با وزارت اقتصاد و دارايي هماهنگي نکنند، نمي‌توانستند اقدامي انجام دهند. اکنون هم به همين شکل است و شرايط تغييري نکرده است.

رئيس سازمان خصوصي سازي با اشاره به اينکه دو باشگاه پرسپوليس و استقلال فقط حق داشتند براي خود اسپانسر بگيرند، خاطرنشان کرد: آقايان تا پايان فصل حق داشتند قرارداد اسپانسري ببندند وخارج از اين هم کاري نکرده‌اند. اگر خارج از اين مسئله کاري انجام شده باشد، من بي‌اطلاع هستم و براي فصل آينده هم دو باشگاه اجازه دارند يک ساله با اسپانسر قرارداد ببندند.

پوري‌حسيني تأکيد کرد: اگر به جز مواردي که گفته شد، کاري انجام شده باشد بازهم من بي اطلاعم. در صورتي که اين کار آنها با وزارت اقتصاد و دارايي هماهنگ نشده باشد، قاعدتاً کار آنها غيرقانوني است. ضمن اينکه من هنوز از اجاره داده شدن استقلال مطمئن نيستم که بخواهم از آن با خبر باشم.

هنوز معلوم نيست که اصلاً چنين چيزي وجود داشته باشد يا نه.رئيس سازمان خصوصي‌سازي در واکنش به اين موضوع که اجاره داده شدن استقلال مشخص شده و با اين شرايط چرا مزايده برگزار شده است، گفت: باشگاه استقلال تا به حالا به هيچ‌کس اجاره داده نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها