کد خبر: ۳۱۹۵۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
گروه خودرو سازی سایپا با هدف ایجاد زمینه انتقال دانش فنی و مهندسی و تکنولوژی صنعت خودرو و کسب سهم بیشتری از بازار های صادراتی و همچنین نمایش محصولات خود در نمایشگاه نیجریه شرکت می کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایپا نیوز، نخستین نمایشگاه تخصصی و اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه با حضور خودروسازان بزرگ ایرانی در کنار سایر تولیدکنندگان، تجار و فعالان اقتصادی کشورمان در بندرلاگوس، از تاریخ 19 /94/03  الی 94/03/21  برگزار می شود.
گروه خودرو سازی سایپا با خودرو های ریچ ، تیبا و تیبا2 در مساحتی به متراژ 85 متر مربع، محصولات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد داد .
قاره افریقا به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی و فرهنگی و اقتصادی می تواند بستر مناسبی برای حضور گروه خودرو سازی سایپا  در کشور های افریقایی در حوزه تولید ، صادرات و انتقال تکنولوزی فنی و مهندسی باشد .
همچنین کشور 170 میلیونی نیجریه به دلیل وابسته بودن به خودرو های وارداتی و داشتن زمینه مناسب جهت گسترش و توسعه زیر ساخت های صنعتی ، پتانسیل و بستر مناسبی برای حضور هر چه بیشتر خودرو های با کیفیت و اقتصادی گروه خودرو سازی سایپا است.
در صورت لغو تحریم های بین الملی پولی و بانکی و سهولت در نقل و انتقال ارزی، گروه سایپا می تواند باراه اندازی خطوط تولید خودرو های اقتصادی ، با توجه به پایین بودن دستمزد نیروی کار علاوه بر ایجاد اشتغال در کشور های افریقایی، از پتانسیل موجود جهت   افزایش تولید و صادرات استفاده مناسب نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها