کد خبر: ۳۱۹۴۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
سید حسن نصرالله در پیامی به اجلاسیه اساتید حوزه در حمایت از یمن:
دبیر کل حزب‌الله لبنان طی پیامی تصویری به اجلاسیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در حمایت از مردم مظلوم یمن، گفت: من امروز تاکید می‌کنم که ایمان و عزم و اراده و درک در ملت یمن وجود دارد و مردم یمن نیاز حمایت دیپلماسی دارند و به دنبال استقلال و آزادی هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رسا، سید حسن نصرالله طی پیامی تصویری به اجلاسیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در حمایت از مردم مظلوم یمن که در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، گفت: من از برگزاری این اجتماع تشکر می کنم؛ دو موضوع امروز مطرح است اول این که علمای جهان اسلام باید توجه داشته باشند که در یمن مورد ظلم واقع شده است.

دبیر کل حزب‌الله لبنان با اشاره به حملات آل سعود به ملت یمن، ابراز داشت: افرادی که دولت آل سعود را هدایت می‌کنند انسان‌های دیکتاتور و ظالمی هستند که به ملت مظلوم یمن حمله ظلم کرده‌اند و در این راستا زن و کودک پیر و جوان را به خاک و خون می‌کشانند و وقاحت کار آن ها به جایی رسیده است که در تاریخ نمونه آن را نداشتیم.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: من با شما صادقانه صحبت می‌کنم که مشکل یمن همانند مشکلات انقلاب اسلامی در ابتدای شکل گیری است نظام سعودی این خطر را درک کرده است و نمی خواهد استقلال ملت یمن را ببیند و در این راستا حملات گسترده‌ای علیه ملت یمن ایجاد کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت یمن در ظاهر دولتی اسلامی بود و دولت آل سعود از ابتدا با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی مشکل داشت، ملت یمن در راستای استقلال از دولت آل سعود تلاش می‌کند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

دبیر کل حزب الله لبنان خطاب به علمای جهان اسلام افزود: من امروز تاکید می‌کنم که ایمان و عزم و اراده و درک در ملت یمن وجود دارد و مردم یمن نیاز حمایت دیپلماسی دارند و به دنبال استقلال و آزادی هستند.

سید حسن نصرالله در پایان با بیان این‌که ملت یمن نیازمند کمک عالمان و صالحان است تا در راستای هدف خویش که استقلال و آزادی است سربلند شود، خاطرنشان کرد: خداوند به ما توفیق دهد تا در این مسؤولیتی که هستیم موفق شویم و در برابر حکومت‌های ظالم به پیروزی برسیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها