کد خبر: ۳۱۹۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۰۳ دی ۱۳۹۰
عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه جمعاً حدود 10 گزینه برای ریاست دانشگاه آزاد در اولین جلسه هیئت امنا مطرح شدند گفت: انتظار می‌رود در دومین جلسه هیئت امنا رئیس جدید دانشگاه آزاد توسط اعضاء مشخص شود.
فرهاد دانشجو عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن تأیید خبر خبرگزاری فارس مبنی بر بررسی بر روی چند گزینه ریاست دانشگاه آزاد در اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: تقریباً تمامی اسامی که تاکنون در رسانه‌ها برای ریاست دانشگاه آزاد گمانه‌زنی می‌شدند در اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد مطرح شدند البته 2 تا 3 گزینه جدید نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند. 

وی افزود: جمعاً حدود 10 گزینه برای ریاست دانشگاه آزاد در اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد مطرح شدند. 

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد از ذکر نام این گزینه‌ها خودداری کرد و اعلام داشت: بنا شده تا اسامی فوق تا برگزاری دومین جلسه هیئت امنا مطرح نشود. 

فرهاد دانشجو در پاسخ به این سؤال که آیا نام شما نیز به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست دانشگاه آزاد در اولین جلسه هیئت امنا مطرح شد گفت: هنگامی که در این جلسه نام بنده به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست دانشگاه آزاد مطرح شد، خطاب به اعضاء اعلام کردم که تحت هیچ شرایطی ریاست این داشنگاه را قبول نکرده و نمی‌پذیرم.

وی در ادامه گفت: با توجه به عدم علاقمندی بنده مبنی بر قبول ریاست دانشگاه آزاد و صحبت‌هایی که در این خصوص در اولین جلسه هیئت امنا داشتم، نام بنده به عنوان گزینه ریاست دانشگاه آزاد حذف نشد اما قاعدتاً نباید در جلسات بعدی یکی از گزینه‌های ریاست دانشگاه آزاد باشم.

دانشجو تصریح کرد: بنده به صورت جدی از قبول پست ریاست دانشگاه آزاد خودداری می‌کنم و شرایط اکنون به نحوی است که نمی‌توانم این مسئولیت را قبول کرده و علاقه‌ای هم ندارم.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد در پاسخ به این سؤال که آیا در دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد رئیس دانشگاه مشخص خواهد شد، گفت: انتظار می‌رود که در دومین جلسه هیئت امنا رئیس جدید دانشگاه آزاد توسط اعضاء مشخص و اعلام شود.

دانشجو در پاسخ به این سؤال که چرا به جز جاسبی سایر اعضا پس از پایان اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران حضور پیدا نکردند، گفت: اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اطلاع نداشتند که خبرنگاران رسانه‌ها در طی برگزاری 4 ساعت جلسه مقابل درب دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد حضور به هم رسانده‌اند.
 
براساس این گزارش، خبرگزاری فارس پیش از این اسامی گزینه‌های دانشگاه آزاد را که در اولین جلسه هیئت امنا بررسی شدند را منتشر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها