کد خبر: ۳۱۹۱۹
زمان انتشار: ۱۷:۲۴     ۰۳ دی ۱۳۹۰
رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس با انتقاد از کینه توزی های بی بی سی فارسی علیه ملت ایران گفت: این شبکه با عنوان ابزاری در خدمت دشمنان ملت ایران است و همانطور که دشمنان توان درک قدرت ملت ایران را ندارند، این شبکه نیز از درک قدرت ملت ایران عاجز است...
بولتن نیوز:محمد تقی رهبر با اشاره به اقدامات خصمانه بی بی سی فارسی علیه ملت ایران گفت:  توطئه ها و ترفند های بی بی سی به خوبی برای ملت ایران مشخص است و مردم مومن و انقلابی ما نه تنها توجهی به شیطنت های این رسانه ندارند بلکه با بی اعتنایی همواره مسئولین بی بی سی فارسی و حامیان آن را در تعجب نگه داشته اند.

نماینده اصفهان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز با تأکید بر اینکه بی بی سی هنوز نتوانسته است اهداف شوم خود را در جمهوری اسلامی ایران محقق کند افزود: یکی از دلایلی که اعتبارات این شبکه کم نمی شود و یا نیروهای آن تعدیل قرار نمی گیرند به این دلیل است که آنها با همه حجم گسترده کار نتوانسته اند به قسمتی از اهداف خود دست یابند و به همین دلیل نه تنها اعتبارات این رسانه کم نمی شود بلکه در صدد افزایش آن هستند تا بتوانند روزی به اهداف خود دست یابند.

محمد تقی رهبر

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ملت ایران دست انگلیس و بی بی سی فارسی و رسانه هایی از این قبیل را خوانده است افزود: ملت ایران همواره دشمنان را ناکام کرده و بی بی سی فارسی باید بداند که کوچکتر از آن است که بتواند با شیطنت های خبری و رسانه ای خود ملت ایران را از اهداف انقلابی اش دور سازد.

رهبر با اشاره به شیطنت های بی بی سی فارسی در فتنه سال 88 گفت: ما در آن زمان شاهد بودیم که این رسانه ساعت های برنامه ی خود را تغییر و حتی افزایش داده بود تا بتواند از آب گل آلود ماهی بگیرد، اما ملت ایران با خلق حماسه 9 دی نه تنها این رسانه را ناکام گذاشت بلکه فتنه گران و  ایادی داخلی آنها نیز بر سر جای نشاند. وی افزود امروز دشمنان ایران و رسانه های وابسته به آنها به بن بست رسیده اند و می دانند که ترفند های آنها هیچ کارایی برای تحت تأثیر قرار دادن ملت ایران ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها