کد خبر: ۳۱۸۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۰۳ دی ۱۳۹۰
امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه مردم باید به نامگذاری فرزندان خود نیز توجه داشته باشند، گفت: نامگذاری مناسب از سفارشات امامان است که فرد مسلمان باید به آن دقت کند.
به گزارش شبستان ، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز امروز (2دی) در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته ثبت احوال، خدمات ثبت احوال استان فارس را قابل تقدیر دانست و گفت: باید برنامه ریزی شود که سازمان ها و دستگاه های مختلف یا کارت ملی را درخواست کنند و یا شناسنامه که در این راستا دستور دولت لازم است.

خطیب جمعه امروز شیراز با اشاره به اینکه مردم باید به نامگذاری فرزندان خود نیز توجه داشته باشند، تاکید کرد: نامگذاری مناسب از سفارشات امامان است که فرد مسلمان باید به آن دقت کند، متاسفانه امروزه باب شده است که نام هایی می گذارند که آنها حتی برای پدر و مادر نیز مشکل است و الگوبرداری از شخصیت های غربی است که این حرکت به هیچ وجه برای خانواده مسلمان مناسب نیست.

وی با اشاره به اینکه مجلس 2 وظیفه بسیار مهم قانون گذاری و نظارت بر انجام صحیح قانون را دارد، خاطر نشان کرد: از صبح فردا نام نویسی نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز می شود و از این پس شاهد سخنان و رفتارهای انتخاباتی خواهیم بود.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه پول خرج کردن های زیاد یک نامزد انتخابات نیز مشکل دار است، گفت: هزینه ها غیر عادی و پول خرج کردن های زیاد یک نفر به طور یقین بیانگر این مسئله است که این نامزد مشکل دارد که البته خود مردم در این خصوص هوشیار هستند و نامزدهای انتخابات نیز باید به قانون احترام بگذارند و مطابق با زمان تعیین شده مباحث تبلیغاتی خود را دنبال کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها