کد خبر: ۳۱۸۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۰۳ دی ۱۳۹۰
تمايل مهدوي كيا براي بازگشت به پيروزي
مهدي مهدوي كيا تمايلش را براي حضور در پيروزي اعلام كرد. وي با اعلام اين خبر اظهار داشت: موافقت خودم را براي حضور در پيروزي به عابديني و رويانيان اعلام كردم. دوست دارم به پيروزي برگردم و با پيراهن اين تيم از فوتبال خداحافظي كنم.
اختلاف در فدراسيون فوتبال بر سر صدور يك راي
اختلافات در فدراسيون فوتبال پس از صدور حكم جديد خاطيان باشگاه پيروزي از سوي كميته استيناف بالا گرفت. پس از آنكه كميته استيناف فدراسيون فوتبال با كم كردن زمان محروميت نصرتي و شيث رضايي موافقت و 20 ماه از مجموع محروميت هاي اين دو بازيكن كسر كرد گروهي در ستاد منشور اخلاقي با اين تصميم مخالفت كردند. در پاسخ به اعتراض تاج و عليپور صالحي رئيس كميته استيناف فدراسيون فوتبال اعلام كرد: همان طور كه قبلا هم گفته ام ما در فدراسيون فوتبال مرجعي بالاتر از كميته استيناف نداريم. اعلام بي اعتباري يك راي كه از سوي بالاترين مرجع قضايي فدراسيون فوتبال صادر شده، خودش يك نوع بي قانوني است و توسل به بي قانوني هم خودش يك نوع تخلف است.
بازتاب حضور مجيدي در الغرافه قطر
حضور كاپيتان تيم فوتبال استقلال در الغرافه قطر بازتاب گسترده اي در رسانه هاي كشورهاي حوزه خليج فارس داشته است. در همين خصوص روزنامه البيان امارات نوشت: باشگاه قطري براي جايگزيني خلعتبري ترجيح داد يك ايراني را جانشين يك ايراني كند. يعني فرهاد مجيدي با كوله باري از تجربه جانشين هموطنش شود.
اتفاق عجيب در فوتبال هلند
در مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي هلند ديداري حساس بين تيم هاي آژاكس و آلكمار برگزار شد كه به علت زد و خورد دروازه بان آلكمار با يك تماشاگر نيمه تمام باقي ماند. در حالي كه بازي دو تيم تا دقيقه 37 با يك گل به سود آژاكس در جريان بود، يك تماشاگر وارد زمين مسابقه شد و به دروازه بان كاستاريكايي آلكمار حمله برد، او هم در جواب اين تماشاگر را زير لگد گرفت. داور مسابقه بعد از ديدن اين صحنه دروازه بان آلكمار را از بازي اخراج كرد و اين تيم ده نفره شد اما اين تصميم داور با اعتراض سرمربي آلكمار مواجه شد و او به بازيكنان تيمش دستور داد تا زمين بازي را ترك كنند و بازي به همين دليل نيمه تمام باقي ماند.
اخراج 24 ساعته عمران زاده
پس از امتناع عمران زاده از حضور در تمرين پنجشنبه استقلال علي فتح الله زاده مديرعامل آبي پوشان اين بازيكن را اخراج كرد. البته اخراج عمران زاده تنها
24 ساعت طول كشيد و وي از روز گذشته در تمرينات استقلال شركت كرد.
بستري شدن اوزه بيو در بيمارستان
باشگاه بنفيكا پرتغال اعلام كرد كه اوزه بيو مهاجم سابق اين تيم به علت عفونت از ناحيه ريه هايش به بيمارستان منتقل و بستري شد. اوزه بيو 70 ساله كه در موزامبيك به دنيا آمده است سالهاي سال در تركيب بنفيكا درخشيد و توانست اين تيم را چهار بار به فينال جام باشگاه هاي اروپا برساند كه آخرين بار آن به سال 1968 بر مي گردد كه در وقت هاي اضافي مقابل منچستر يونايتد بازي را واگذار كرد. البته او در سالهاي 1961و 1962 عنوان قهرماني اين رقابت را به دست آورده است.
خطر اخراج از استقلال در كمين معترضان
مديرعامل باشگاه استقلال اعلام كرد از اين پس هر بازيكني در محل تمرين در خصوص پول و مسائل مالي صحبت كند، اخراج خواهد شد. صحبت هاي تازه فتح الله زاده در واكنش به اعتراض يكي دو بازيكن استقلال است.
توره بازيكن سال آفريقا
يحيي توره هافبك ساحل عاجي تيم فوتبال منچسترسيتي، بازيكن سال 2011 قاره آفريقا شد. برترين بازيكن سال آفريقا از سوي مربيان تيمهاي ملي قاره آفريقا برگزيده مي شود.
استقلال خواهان خلعتبري شد
مديرعامل باشگاه استقلال از احتمال حضور خلعتبري در اين تيم خبر داد. فتح الله زاده گفت: خلعتبري اگر بخواهد به ايران برگردد و تمايل داشته باشد ما مشكلي نداريم. يكي از معاونين باشگاه با ايشان صحبت كرد و قرار است نتيجه مذاكرات را به من اعلام كند. لازم به يادآوري است از سوي ديگر باشگاه استقلال با رضا عنايتي براي حضور دوباره در اين تيم به توافقات نهايي نزديك شده است.
تورنمنت چهارجانبه فوتبال مالزي با نام ناصر حجازي
تورنمنت چهارجانبه فوتبال مالزي با نام مرحوم ناصر حجازي برگزار مي شود. به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال از آتيلا حجازي دعوت شده است تا در اين تورنمنت حاضر باشد، به همين منظور وي به كشور مالزي سفر كرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها