کد خبر: ۳۱۷۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۲ دی ۱۳۹۰
وقتي صحبت‌هاي عادل فردوسي‌پور با فتح‌ا...زاده به جايي رسيد كه مساله دلخوري پرويز مظلومي از برنامه 90 مطرح شد، گويي سر درد دل مديرعامل استقلال هم باز شده بود.
فتح‌ا...زاده البته به عادل گفت كه مظلومي حق داشته از برنامه‌اش دلخور باشد چون يك تبريك هم به او گفته نشده كه تيمش را با 6 امتياز اختلاف قهرمان نيم‌فصل كرده است.

به نوشته گل : موردي كه عادل هم آن را تصديق كرد:«قبول دارم كه در طول اين 11فصل اين براي نخستين‌بار است كه يك تيم با 6 امتياز اختلاف نسبت به تيم دوم قهرمان نيم‌فصل مي‌شود اما بايد قبول كرد كه ما هم طي اين سال‌ها هرگز به خاطر قهرماني نيم‌فصل يك مربي را به 90 دعوت نكرده‌ايم. مظلومي قهرمان شود آن‌وقت ما قطعا از او دعوت خواهيم كرد.» فتح‌ا...زاده كه دل پري از اين مساله داشت بلافاصله رشته كلام را در دست گرفت و گفت:«لااقل يك تبريك خشك و خالي كه به جايي برنمي‌خورد. انگار كه ما هيچ كاري نكرده‌ايم.

در اين مدت هيچ‌كس به ما تبريك خشك و خالي هم نگفت.» در اين لحظه فتح‌ا...زاده كه ساعاتي پيش در جلسه هيات‌مديره باشگاهش حضور داشت در رسانه ملي به هيات‌مديره‌اي كه چندان با او همراه نيستند طعنه زد و گفت:«باور كنيد همين ديشب(دوشنبه‌شب) كه جلسه هيات‌مديره‌مان برگزار شد هم هيچ‌يك از اعضاي هيات‌مديره اين مساله را به من تبريك نگفت، انگار كه اتفاقي رخ نداده است.» و اين براي چندمين‌بار در ماه‌هاي اخير(پس از انتصاب اعضاي جديد هيات‌مديره 7نفره باشگاه استقلال) بود كه فتح‌ا...زاده به انتخاب و انتصاب مديران باشگاهش اعتراض غيرمستقيم داشت و آنها را همراه با خودش نمي‌دانست. بي‌شك اين سردي و نفاق ميان مديران استقلال كم‌كم لطماتش را بر تيم استقلال نشان خواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها