کد خبر: ۳۱۷۳۷۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
سپاهان مشتری پر و پا قرص مدافع ملی پوش و سابق پرسپولیس است و بدین ترتیب سیم خاردار در یک قدمی بازگشت به نصف جهان قرار دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سیدجلال حسینی رسماً از باشگاه الاهلی قطر جدا شد تا اولین لژیونر ایرانی آن سوی آب‌های خلیج‌فارس باشد که در مسیر بازگشت به لیگ‌ برتر قرار می‌گیرد.

 

مدافع ملی‌پوش کشورمان که بنا به اعتقاد بسیاری از اهالی فوتبال و کارشناسان جزو بهترین مدافعان یکی، دو دهه اخیر فوتبال ایران است، همین که جدایی‌‌اش قطعی شد با پیشنهاداتی از سوی چند باشگاه مطرح داخلی روبه‌رو شد که از جمله آنها می‌توان به پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی اشاره کرد.

 

سیدجلال که از بین پیشنهاداتش سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس و سپاهان را در کارنامه داشت مذاکره با این دو تیم را در دستور کار قرار داد که پیرو این اتفاق شنیدیم سپاهانی‌ها از رقیب پایتخت‌نشین خود پیش افتاده و با حسینی به توافقات اولیه برای امضای قراردادی سه ساله رسیدند تا اولین شکار خود از بازار نقل و انتقالات تابستانی را انجام بدهند.

 

البته بنا به درخواست دو طرف قرار است این توافق رسانه‌ای نشود تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی همه چیز رسمی شده و سیدجلال دوباره مسافر نصف جهان شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها