کد خبر: ۳۱۶۷۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: «چه می شود کرد که قوانین دست و پاگیر فیفا جلوی ما را می گیرد و نمی توان این گونه مسایل را پیگیری کرد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سردار کریمیان درباره جلسه امروز در استانداری تبریز اظهار داشت: «وقتی صحبت از تراکتورسازی می شود و وزیر می گوید تراکتور سرمایه ملی است، باید از آن حمایت شود. نه فقط حمایت مادی بلکه تیم بیشتر به حمایت معنوی نیاز دارد. البته من در صحبت با وزیر احساس کردم صادقانه قول داده شده است و قرار است در جهت رفع مشکلات اقدام شود. اعتقادم بر این است که تراکتورسازی می تواند فصل بعد بهتر شده و ما هم به عنوان اعضای هیات مدیره، تلاشمان این است که اشکالات برطرف شود.»

 

رییس هیات مدیره تراکتورسازی در ارتباط با شرایط باشگاه گفت: «امکانات ما در بین باشگاه های کشور، بیشترین امکانات بوده است و مشاهده می کنیم که حتی باشگاه هایی که خیلی مورد حمایت قرار می گیرند نیز با مشکلات فراوان رو به رو هستند. اما ما تلاش کرده ایم که مشکلات را به حداقل برسانیم. شکر خدا که این تیم با حمایت مسئولان و پشتیبانی مردم، کمترین مشکلات را پیش روی خود دید.»

 

کریمیان افزود: «خود من علاوه بر مسئولیتی که در تیم دارم، یک هوادار هستم. شاید به خاطر زحماتی که کشیده ام خیلی بیشتر از سایرین هم ناراحت شده باشم. البته نباید ارزش های نایب قهرمانی را فراموش کرد. ما به صورت مستقیم جواز لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردیم ولی دوست داشتیم مردم خوشحال شوند. اگر تراکتور قهرمان می شد عده زیادی خوشحال می شدند ولی متاسفانه شادی مردم به غم بدل شد. چه می شود کرد که قوانین دست و پاگیر فیفا جلوی ما را می گیرد و نمی توان این گونه مسایل را پیگیری کرد.»

 

رییس هیات مدیره تراکتورسازی درخاتمه درباره قرارداد تونی گفت: «هنوز جلسه هیات مدیره برگزار نشده است. اما واقعیت این است که ما همیشه گفته ایم مربی بومی بهتر از مربی غیر بومی است. منظورمان این است که نه فقط مربی ایرانی باشد بلکه آذربایجانی باشد. اما تونی ثابت کرده که به ما علاقه دارد. این که می ماند یا خیر، به بحث های هیات مدیره بستگی دارد. زیرا هنوز یک سال از قرارداد وی مانده و تنها باید از لحظا مالی به توافق برسیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها