کد خبر: ۳۱۶۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۱ دی ۱۳۹۰
نخستین چیزی که دیدن صفهای طولانی شب چله، بعد از صحبتهای فرزین به عنوان یارانه الممالک به ذهنم رسید، بالا رفتن رفاه مردم به واسطه یارانه مند شدن آنها است!!.
به گزارش خبرگزاری فارس محمود نکونام کارشناس اقتصادی در یادداشت طنزی به مناسبت نخستین سالگرد اجرای قانون هدفمندی یارانه یکی از ۷ طرح از تحول اقتصادی نوشت:

وقتی یارانه الممالک با صراحت و شجاعت و شهامت اعلام کرد، با پرداخت یارانه سطح رفاه مردم بالا رفته، شاید شک کردم، ( که خداوند متعال مرا ببخشاید و از سر تقصیراتم بگذرد)، اما دیشب که برای خرید یک کیلو شب چره شب چله، دو ساعت توی صف معطل ماندم و آخر الامر ته مانده آن به من رسید، ایمان آوردم که نه، واقعا سطح رفاه مردم با این یارانه ها چقدر بالا رفته! بیخود یارانه الممالک این قدر تأکید نمی کرد که دیگر فقیر نداریم.

کدام سال مردم ما برای خرید میوه و آجیل کیلویی 20هزار تومان و... شب چله این گونه صف می کشیدند و دنبال بالا بردن رفاه خود بودند؟؟!

کدام سال بود که شب چله مردم ما این قدر طولانی بود و با رفاه؟؟!

کدام سال بود که شب چله زیر بغل مردم ما این همه هندوانه بود، آنهم هندوانه های به این بزرگی؟؟!

من از صمیم قلب از دولت به خاطر اجرای شجاعانه چنین برنامه رفاه آفرینی تشکر می کنم و طلب بخشش و حلالیت به خاطر تردید در گفتار آنها.

فقط مانده ام با یک مشکل؛ آنهم صفهای طولانی است که به واسطه این رفاه آفرینی ایجاد شد!!

اگر انشا الله متولیان و مسئولان امر به خصوص یارانه الممالک فکری برای آنکه کمتر داخل صف بمانیم بکنند، این رفاه قابل لمس تر و لذت بخش تر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها