کد خبر: ۳۱۶۱۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
پس از ورود کشتی امدادرسان ایرانی به خلیج عدن، یک ناو جنگی عضو ائتلاف دریایی برای مقابله با دزدان دریایی به ۵ مایلی آن آمد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پس از ورود کشتی امدادرسان ایرانی عازم یمن به خلیج عدن یک کشتی جنگی بیگانه در 5 مایلی آن حضور یافت.

این کشتی که عضو ائتلاف مقابله با دزدان دریایی خلیج عدن است از ساعت 4 و 30 دقیقه صبح امروز به فاصله 5 مایلی کشتی ایران شاهد آمده و او را همراهی می‌کند.

پس از این حضور، کشتی عضو ائتلاف از کشتی ایرانی خواست تا خود را معرفی و مقصد ماموریتش را اطلاع دهد که مسئولین کشتی ایران شاهد این کار را کردند و آنها نیز خواستار معرفی این کشتی خارجی شدند که پاسخ داد یک ناو جنگی عضو ائتلاف هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به شرایط خلیج عدن و حضور دزدان دریایی کشتی‌های جنگی کشورهای مختلف در قالب یک ائتلاف دریایی در این منطقه حضور دارند و از کشتی‌های غیرنظامی در برابر دزدان دریایی حمایت می‌کنند.

یکی از مسئولین کشتی «ایران شاهد» در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس اعلام کرد: این موضوع مهمی نیست و کشتی‌های عضو ائتلاف معمولا برای حفاظت از کشتی‌های تجاری در نزدیکی آنها حضور می‌یابند تا در صورت وقوع اتفاقی علیه دزدان دریایی وارد عمل شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها