کد خبر: ۳۱۵۷۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
مهدی دغاغله که حسابی از دست حمید درخشان دلخور است، می‌گوید راه گلزنی به استقلال را بلد است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مهاجم گلزن ملوان كه در نيم‌فصل دوم ليگ برتر سيزدهم آقاي گل هم شده بود ابتداي فصل جاري مدنظر علي دايي (اولين مربي پرسپوليس) قرار گرفت و به اين تيم پيوست اما هنوز طرفداران پرسپوليس يك بازي درست و حسابي از اين مهاجم گلزن در تركيب اصلي تيم‌شان نديده‌اند. او كه آمار گلزني خوبي برابر استقلال هم دارد دلخوري‌هايش از درخشان را با «گل» در ميان گذاشت.

 

جمعه بازي حساسي در پيش داريد. شرايط تيمت چطور است؟‌

به هرشكل ما با همه مشكلاتي كه از ابتداي فصل داشتيم اين مسابقات را به پايان مي‌بريم. فقط يك بازي تا پايان فصل مانده و آن هم برابر استقلال است. اين بازي حساس است و شرايط ويژه‌اي هم براي هواداران‌مان دارد و به نوعي براي آنها حيثيتي است.

 

هدف چيست؟‌

مي‌خواهيم با يك برد شيرين در اين بازي، كاري كنيم كه همه تلخي‌هايي كه در طول اين فصل تحمل كردند به باد فراموشي بسپارند.

 

وضعيت خودت مطلوب است؟

شرايطم خوب نيست. خيلي‌ها براساس رابطه به استقلال و پرسپوليس مي‌آيند ولي من با اتكا به توانايي‌هاي خودم به پرسپوليس آمدم. خوشبختانه كسي هم مرا به پرسپوليس آورد كه به هيچ عنوان اهل رابطه نيست. علي دايي به من اعتقاد داشت و به همين دليل هم مرا به پرسپوليس آورد اما مصدوميتي كه برايم به‌وجود آمد كارم را دشوار كرد و وقتي درخشان سرمربي شد از نظر بدني شرايط مطلوبي نداشتم اما پس از رسيدن به اوج دوران بدني‌ام درخشان هرگز به من فرصت بازي نداد.

 

از درخشان ناراحتي؟‌

حميد درخشان را هرگز نمي‌بخشم و مطمئن هستم بالاخره روزي دوباره با او چشم در چشم مي‌شويم.

 

پس برانكو چرا تو را بازي نمي‌دهد؟‌

او هم زماني آمد كه پرسپوليس النصر را شكست داده بود و نمي‌خواست به تركيب تيم برنده دست بزند وگرنه مطمئن هستم به من بازي مي‌داد.

 

با اين شرايط فصل بعد در پرسپوليس خواهي ماند؟‌

بايد ببينم شرايط به چه ترتيب پيش مي‌رود. همين حالا كه چند پيشنهاد دارم و اگر ببينم وضعيتم بهبود پيدا نمي‌كند قطعا از پرسپوليس مي‌روم.

 

براي داربي انگيزه داري؟‌

من سابقه گلزني به استقلال را دارم و راهش را فوت آب هستم. اگر فرصت بازي به من برسد قطعا به استقلال گل مي‌زنم. چون هم انرژي زيادي دارم و هم انگيزه بالايي.

 

ديدار با الهلال هم كه در پيش است! برنامه‌تان براي ديدار حذفي ليگ قهرمانان آسيا چيست؟‌

بايد كار الهلال را در بازي رفت در تهران يكسره كنيم تا كار به بازي در عربستان نكشد.

 

حرف باقي‌مانده؟

فقط اين را بگويم كه من اگر تا حالا از باشگاه ملوان شكايت نكرده‌ام به خاطر عرق و علاقه‌اي است كه به اين تيم و خاطرات خوبي كه از اين شهر و مردمش دارم، است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها