کد خبر: ۳۱۵۶۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
سارق مسلحي كه طي يك ماه گذشته به 2 بانك در منطقه سيدي و كوهسنگي مشهد دستبرد زده بود،روز گذشته نيز با سرقت مسلحانه از بانك صادرات در منطقه طلاب، دستبردهاي خود را سريالي كرد.
طي يك ماه گذشته ۳ بانك در مشهد مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت كه به گفته سرهنگ نيكمرام فرمانده نيروي انتظامي مشهد احتمال مي رود تمام اين سرقت ها توسط يك سارق انجام شده باشد.

سارق مسلحي كه طي يك ماه گذشته به 2 بانك در منطقه سيدي و كوهسنگي مشهد دستبرد زده بود،روز گذشته نيز با سرقت مسلحانه از بانك صادرات در منطقه طلاب، دستبردهاي خود را سريالي كرد.

صبح روز گذشته موتورسواري كه با كلاه كاسكت چهره خود را پوشانده و يك قبضه سلاح كلت را نيز در دست مي فشرد، وارد يكي از شعبه هاي بانك صادرات در مشهد شد و در حالي كه سلاح خود را به طرف كاركنان بانك گرفته بود با ايجاد رعب و وحشت در بين مشتريان و كارمندان از آنان خواست حركتي نكنند.
 
سرقت‌هاي مسلحانه دزد سنگين وزن +عكس


سارق جوان كه بر اساس تصاوير دوربين هاي مدار بسته فردي چاق و سنگين وزن است سپس با نزديك شدن به كاركنان بانك مبلغي حدود 28 ميليون تومان را سرقت كرد و با موتورسيكلت هوندا از محل گريخت. دقايقي بعد با گزارش موضوع به پليس 110، ماموران كلانتري طبرسي جنوبي در محل وقوع سرقت حضور يافتند و به تحقيق در اين باره پرداختند.

فرمانده انتظامي مشهد درباره چگونگي وقوع سومين سرقت مسلحانه از بانك هاي مشهد گفت: ساعت 10:04 صبح روز گذشته موتورسواري كه حدود 35 سال سن داشت و با كلاه كاسكت چهره اش را پوشانده بود با تهديد اسلحه كلت وارد بانك شد و مبلغ 28 ميليون تومان را به سرقت برد.
 

سرقت‌هاي مسلحانه دزد سنگين وزن +عكس


سرهنگ حجت نيكمرام افزود: سارق در اين سرقت از موتورسيكلت هونداي قرمز رنگ استفاده كرده بود اما با توجه به اين كه دوربين هاي مدار بسته بانك فعال بود،تصاوير اين سرقت مسلحانه ضبط شده است و تلاش نيروهاي انتظامي براي شناسايي و دستگيري عامل سرقت هاي مسلحانه ادامه دارد.

سرهنگ نيكمرام در گفت وگو با ايرنانيز با اشاره به اين كه احتمال غيرواقعي بودن اسلحه به كار گرفته شده وجود دارد افزود: سارقان مسلح ۲ بانك ديگر در مشهد كه مورد سرقت قرار گرفت، هنوز دستگير نشده اند و احتمال اين كه سارق امروز (روز گذشته) همان دزد مسلح بانك هاي قبلي باشد زياد است. در همين حال پليس با در اختيار گذاشتن تصاوير سارق مسلح، خواستار چاپ آن در روزنامه خراسان شد. تصاوير ضبط شده سارق مربوط به 2 سرقت قبلي از بانك هاي مسكن و ملت است.
 

سرقت‌هاي مسلحانه دزد سنگين وزن +عكس


در حالي كه شواهد موجود حكايت از آن دارد كه 3 سرقت مسلحانه از بانك توسط «دزد سنگين وزن» انجام شده است، پليس از شهروندان خواست تا در صورتي كه افرادي از وي و يا موتورسيكلت مورد استفاده او اطلاعاتي دارند و يا مخفيگاه وي را شناسايي كرده اند مراتب را با تلفن هاي 2183700،2183760 و يا شماره همراه 09011974485 اطلاع دهند.

منبع: خراسان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها