کد خبر: ۳۱۵۵۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
یک پایگاه خبری – تحلیلی حامی رژیم صهیونیستی در گزارشی با تحلیل کابینه جدید دولت دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، نوشته در دولت جدید تعداد وزیران طرفدار اسرائیل بیشتر شده و اکنون دولت انگلیس دوستدارترین کابینه حامی اسرائیل را در اروپا دارد. نخست‌وزیر انگلیس در اولین دولت تماماً محافظه‌‌کار بعد از ۱۸ سال، تندروترین وزیران حامی صهیونیسم را به جمع نفرات کابینه اضافه کرده است.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، یک پایگاه خبری – تحلیلی حامی رژیم صهیونیستی در گزارشی با تحلیل کابینه جدید دولت دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، نوشته در دولت جدید تعداد وزیران طرفدار اسرائیل بیشتر شده و اکنون دولت انگلیس دوستدارترین کابینه حامی اسرائیل را در اروپا دارد.

پایگاه "اوور" به طور خاص به نام دو وزیر که از "بارزترین حامیان" رژیم صهیونیستی هستند اشاره کرده است. بر اساس این گزارش "مایکل گوو" که قبلاً وزیر آموزش و پروش بود به سمت وزیر دادگستری ارتقاء یافته و "رابرت هلفون" برای اولین بار وارد کابینه شده است. "هلفون" به علاوه نائب رئیس جزب محافظه‌کار شده است.

در ادامه درباره وزیر دادگستری دولت انگلیس آمده است: "گوو علاوه بر ابراز حمایت‌های مکرر از اسرائیل، در کشور انگلیس در برابر جنبش «انزوا، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل» هم ایستاده است. وی در یک سخنرانی درباره هولوکاست در سال 2014، که اندکی بعد از جنگ اسرائیل و حماس بود آشکارا این جنبش را با تحریم فروشگاه‌های یهودی نازی‌های آلمان در دهه 1930 مقایسه کنید."

این وزیر انگلیسی در ادامه سخنانش در آن سال، اظهارات فعالان فلسطینی که سیاست‌های رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینی‌ها را با هولوکاست مقایسه می‌کنند را رد کرده و گفت این مقایسه‌ها "تلاشی عامدانه برای ارزش‌زدایی از اهمیت واقعه بی‌مانند هولوکاست است."

"رابرت هافمن" هم که اطلاعات کمتری درباره او وجود دارد قبلا مدیر سیاسی موسسه "دوستان محافظه‌کار اسرائیل" بوده است. وی در اکتبر ماه گذشته بعد از رأی‌گیری مجلس عوام درباره کشور شدن فلسطین انتقادات تندی از طرفداران فلسطین در انگلیس کرد و از یهودی‌های انگلیس خواست در نحوه حمایت از رژیم صهیونیستی انقلاب ایجاد کنند.

در پایان این گزارش آمده است: "روی هم رفته کامرون در حال حاضر کابینه‌ای دارد که نسبت به تمامی کابینه‌های دیگر در اروپا، بیشتر طرفدار اسرائیل است. در ماه‌های آینده دولت انگلیس در موضوعاتی مانند مذاکرات هسته‌ای ایران و تلاشهای فلسطین برای به رسمیت شناخته شدن مانند کانادا موضع‌هایی کاملاً طرفدار اسرائیل خواهد داشت."


منبع: نسیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها