کد خبر: ۳۱۵۳۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس در بازی با گسترش فولاد در برخورد با داود نوشی صوفیانی سرش شکست اما امیدوار است به دربی روز جمعه برسد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هادی نوروزی در رابطه بازی با گسترش فولاد و دربی روز جمعه گفت و گویی انجام داد:

 

تا 4 صبح بیمارستان بودم

 

برخورد خیلی شدیدی با دروازه بان گسترش فولاد داشتم و دوازه بان حریف خیلی بد به من ضربه زد. من تا 4 صبح بیمارستان بودم و سرم را بخیه زدم. هنوز هم سرم گیج می رود و فقط امیدوارم بتوانم خودم را به بازی روز جمعه مقابل استقلال برسانم و به تیم کمک کنم.

 

با نیمی از توان مان جلوی گسترش بازی کردیم

 

برای بازی با گسترش فولاد برانکو ایوانکوویچ به بعضی از بازیکنان استراحت داد تا برای بازی با استقلال آمادگی بالایی داشته باشیم. بازی خوبی انجام دادیم اما باید بگویم با نیمی از توان مان بازی کردیم. امیدوارم با برد در دربی و بازی با الهلال هواداران را راضی کنیم.الهلال هم تیم قوی است و کار خیلی سختی داریم.

 

برای استقلال کری نمی خوانم

 

بازی با استقلال برای هواداران خیلی مهم است و برای طرفداران دو تیم برد در این بازی به اندازه قهرمانی ارزش دارد. این بازی برای هر دو تیم حیاتی است. من نمی خواهم قبل از این بازی کری بخوانم چون برای تیم استقلال و هوادارانش احترام قائل هستم. اما به هواداران قول می دهم که با تمام توان بازی کنیم. اگر به این بازی برسم و گل بزنم چهارمین گلم به استقلال را می زنم اما همانطور که گفتم نمی خواهم کری بخوانم و از شادی گل هم حرف نمی زنم.

 

برانکو فرصت می خواهد

 

به نظر من برانکو فرصت می خواهد تا از تیم شناخت کاملی داشته باشد. درست است که او شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد اما زمان می خواهد تا با تک تک بازیکنان آشنا شود و مطمئنا برای فصل آینده نفرات خوبی جذب می کند و پرسپولیس قدرتمند می شود.

 

اتفاقات در پرسپولیس بزرگ نمایی می شود

 

قرارداد من امسال با پرسپولیس تمام می شود و هنوز نمی دانم برای فصل آینده چه اتفاقی می افتد. من نمی توانم در مورد یارگیری صحبت کنم. اما مسلما بازیکنی که به پرسپولیس می آید باید درک کند که به تیم بزرگی آمده و هر اتفاقی در دو تیم پرسپولیس و استقلال بزرگ نمایی می شود. بازیکن باید به فکر موفقیت تیم و آرامش تیم باشد. امیدوارم پرسپولیس فصل آینده با نتایج خوبی که می گیرد جبران کند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها