کد خبر: ۳۱۵۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۳۰ آذر ۱۳۹۰
منابع خبري نزديك به باشگاه پرسپوليس از احتمال حضور مصطفي دنيزلي به عنوان سرمربي جديد اين تيم ظرف 48 ساعت آينده در تهران خبر دادند و پيش بيني كردند اگر اتفاق خاصي روي ندهد اين مربي ترك تبار عصر پنج شنبه با پرواز استامبول – تهران وارد ايران خواهد شد تا با حضور در باشگاه پرسپوليس به طور رسمي قرارداد نهايي خود را با اين باشگاه ورزشي به مدت دو سال امضا كند.
به گزارش رجانيوز،پس از حضور هفته گذشته مديرعامل باشگاه پرسپوليس در آنكارا و مذاكره وي با مصطفي دنيزلي شرايط ضمني حضور اين مربي نام آشنا در تركيب كادر فني پرسپوليس فراهم شود البته در اين نشست دو نفره گزينه مربيگري تيم فوتبال پرسپوليس شروطي را مطرح كرد تا مسوولان باشگاه پرسپوليس اين موارد را در قرار وي لحاظ كند تا او بدون دغدغه پاي برگه قرار خود با پرسپوليس امضا كند.

با وجود اين كه مديرعامل پرسپوليس روز گذشته در گفت و گوي خود با رجانيوز از اعلام نام سرمربي جديد خودداري كرد اما نزديكان اين باشگاه مدعي شدند مصطفي دنيزلي به احتمال بسيار زياد سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خواهد شد چون اين مربي موافقت اوليه خود را براي حضور در راس كادر فني پرسپوليس اعلام كرده است اما مديران باشگاه پرسپوليس براي انكه با مشككل غيرمترقبه‌اي رو به رو نشود منتظرند تا وي در تهران قرارداد خود را به شكل رسمي در هيات فوتبال استان تهران به ثبت برساند تا مشكلي در رونده استخدام وي ايجاد نشود.

منابع خبري اعلام كردند مديران باشگاه پرسپوليس سه شنبه شب متن نهايي قرارداد مصطفي دنيزلي را براي وي ارسال كردند تا او نيز موافقت خود را با مفاد مندرج در اين قرارداد اعلام كند كه گفته مي‌شود صبح امروز مدير برنامه تركيه‌اي دنيزلي با باشگاه پرسپوليس تماس گرفته است و موافقت نهايي دنيزلي را با اين قرارداد اعلام كرده است،پس از اين ماجرا مسوولان باشگاه پرسپوليس اقدام به تهيه بليت براي دنيزلي و مديربرنامه وي كردند تا مقدمات سفر سرمربي جديد پرسپوليس به تهران فراهم شود.

مديران باشگاه پرسپوليس از ارائه اطلاعات دقيق درباره سفر دنيزلي به تهران در شرايط كنوني كاملا خودداري مي‌كنند تا روند حضور دنيزلي با حاشيه‌اي خاص روبه رو نشود، اخبار غير رسمي حكايت از اين دارد مسوولان باشگاه پرسپوليس برنامه خود را براي ملاقات با دنيزلي به گونه‌اي طراحي كردند تا اين اتفاق در روز غير كاري مطبوعات و رسانه‌هاي رقم بخورد به همين دليل همه چيز به روز پنج شنبه موكول شده است تا قرارداد اين مربي ترك تبار در يك روز غيركاري امضا شود.

نكته جالب توجه اينجاست در كنار اين فعاليت‌هاي براي استخدام سرمربي جديد،مديران باشگاه پرسپوليس براي تقويت تيم فوتبال پرسپوليس فعاليت‌هاي را آغاز كردند چون گفته مي‌شود يكي از شروط مصطفي دنيزلي جذب مهره‌هاي شاخص فوتبال ايران است تا اين تيم بتواند در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در مصاف با ساير مدعيان حرفي براي گفتن داشته باشد، هرچند هنوز فهرست بازيكنان مورد نياز دنيزلي به صورت رسمي اعلام نشده است اما رايزني مديران باشگاه پرسپوليس با برخي بازيكنان نشان مي‌دهد چند بازيكن شاخص مدنظر پرسپوليسي‌ها قرار دارد كه اگر اين باشگاه موفق به جذب آنها شود هواداران به شكل قابل توجهي راضي خواهند شد و ديگر سراغ اعتراض‌هاي سرسام آور دور رفت مسابقات ليگ نخواهند رفت.

در هر صورت آخرين وضعيت و احتمال انتقال اين بازيكنان به پرسپوليس در زير به اختصار بررسي شده است.

1- هادي عقيلي: اين بازيكن خود مايل به جدايي از العربي قطر است اما قرارداد 5/1 ميليون دلاري با اين تيم قطري مشكل‌ساز شده چرا كه اگر قرار به جدايي هادي باشد اين بازيكن يا بايد بيشتر از نيمي از اين مبلغ را ببخشد يا پرسپوليس آن را پرداخت كند.

2- هادي تاميني: ظاهرا مديران پرسپوليس با سپاهاني‌ها تماس گرفته‌اند و اين بازيكن منتظر صدور رضايتنامه است. تاميني از استقلال و ملوان، تيم سابقش هم پيشنهاد دارد.

3- محمدرضا خلعتبري: با ابراز تمايل به بازگشت به ليگ ايران، همه چيز را به مذاكرات پرسپوليس و الغرافه واگذار كرده است، البته بايد مسائل مالي قرارداد او را هم در نظر گرفت.

4- ميلاد زنيدپور:عابديني گفته در صورتي رضايتنامه اين بازيكن را صادر مي‌كند كه بخواهد لژيونر شود اما زنيدپور دوست دارد به پرسپوليس بيايد.

5- محمد غلامي:رويانيان با عابديني درباره او حرف زده اما تراكتورسازي هم غلام را مي‌خواهد. ظاهرا ماندن يا نماندن عابديني در داماش بستگي زيادي به حضور غلامي در پرسپوليس دارد و چنانچه مهندس از تيم رشتي برود شايد غلامي هم پرسپوليسي شود.

6- مهدي مهدوي‌كيا: اگر داماشي‌ها راضي به جدايي اين بازيكن شوند؛ پرسپوليس، مهدي را مي‌خواهد اما خود اين بازيكن طي دو سه روز گذشته كه از داماشي‌ها قهر كرده هيچ حرفي از جدايي و تيم آينده‌اش نزده است.

7- مهرداد پولادي:ظاهرا مسائل مالي تنها مانع از حضور او در پرسپوليس شده چرا كه مسي‌ها براي صدور رضايتنامه‌اش يك ميليارد تومان مي‌خواهند. با اين وجود شايد پولادي ملي‌پوش اولين خريد قطعي پرسپوليس در نيم‌فصل باشد.

8- محمد محمدي:خودش گفته كارش با پرسپوليس تمام شده اما ظاهرا موانع مالي از سوي داماشي‌ها كار او را نيز براي جدايي از اين تيم دشوار مي‌كند. گفته مي‌شود محمدي از سايپا هم پيشنهاد دارد.

9- وحيد طالب‌لو:خودش هيچ اظهارنظري درخصوص حضور در پرسپوليس نكرده اما گفته مي‌شود دنبال دريافت رضايتنامه است و بدش نمي‌آيد اينطوري مقابل استقلالي‌ها و نامهرباني‌هاي‌شان بايستد.

به غير از اينها نام‌هايي چون علي انصاريان و محسن خليلي كه ظاهرا حميد استيلي با آنها به توافق رسيده بود و نفراتي همچون پژمان نوري و... هم مد نظر باشگاه قرار دارند اما هنوز مذاكرات با اين نفرات جدي نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها