کد خبر: ۳۱۵۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۳۰ آذر ۱۳۹۰
خبر نگار  هم اندیشی گفتگوی کوتاهی را با حجت الاسلام آقاتهرانی دبیر جبهه پایداری و نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص جبهه پایداری و مواضع این جبهه صورت داده‌است که متن آن در ادامه آمده‌است:

علت القاء‌اختلاف میان حضرات آیات مصباح یزدی و مهدوی کنی

بیماری، علت را در بیماری آنها می‌بینم. نباید بین بزرگتران و کسانی که وزنه‌هایی برای انقلاب هستند اینگونه قضاوت نماییم. من در کل این مسئله را می توانم بگویم که هرکس اینچنین هدفی داشته‌باشد بیمار است و سالم نیست ولی چه هدفی را دنبال می‌کنند و می‌خواهند چه چیزی را بدست آورند را باید از خودشان بپرسید.

کسانی که در فتنه 88 سکوت کردند

حضرت آقا در ایام فتنه علی الدوام می‌فرمودند که "علنی بگویید، شفاف بگویید" ولی برخی حرفی نمی‌زدند و موضع خود را مشخص نمی‌کردند. به همین خاطر من در ولایتمداری این افراد سوال و تردید دارم!  تاچه حدی ولایتمدار هستند؟!

علت به طول انجامیدن فتنه سکوت خواص بود

از طرفی چرا فتنه 88 باید اینقدر به طول بیانجامد؟ یکی از علت‌های آن سکوت این افراد و بعضی خواص بود. و حال ما به همان خواص ساکت می‌گوییم بیایند در مرکزیت اصولگراها و در مجلس حضور پیدا کنند.من نمی‌دانم کسانی که این دعوت را می‌کنند چه توجیهی دارند! باید بروید از آنهایی که این حرف را می‌زنند بپرسید که چه توجیهی دارند، من هر چه فکر کردم چیزی را نتوانستم به عنوان توجیه مطرح کنم.ما با منحرفین و ساکتین فتنه مخالفیم، چون حضرت آقا با آنها مخالف هستند.

معیار در و لایتمداری عمل است نه حرف

زمانی این افراد می‌توانند وارد عرصه شوند که در عمل نشان دهند که ولایتمدارند نه در زبان و گفتار. شما خود بنده را نیز باید با عمل من بسنجید که تا چه حد ولایتمدار هستم نه با گفتار و قیل و قال من.مردم باید نگاه کنند که هر شخصی چه عملی دارد نه چه حرفی می زند.

رکن رکین سیاست اسلامی ولی فقیه است

شما باید حضرت آقا را میزان قراردهید. اگر این هست باید حرف ایشان را عمل کنید.اصل و رکن رکین سیاست اسلامی را بنده ولی فقیه می‌دانم. اگر این را قبول دارید تمام مسائل را با این معیار و اصل بسنجید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها