کد خبر: ۳۱۵۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۳۰ آذر ۱۳۹۰
مدیرعامل باشگاه نفت تهران پس از موفقیت این تیم در نیم فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه های كشور گفت: میانگین قرار داد بازیكنان ما مبلغ 100 میلیون تومان است و تنها دو بازیكن داریم كه نزدیك به سقف قرار داد پول خواهند گرفت.

'منصور قنبرزاده' روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان كرد: با توجه به بضاعت موجود تیم نفت و نفرات جوان و گمنامی كه در اختیار داریم به اهداف خود دست یافتیم و تلاش می كنیم در نیم فصل دوم نیز این روند ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا در نیم فصل بازیكن جدید به تیم نفت اضافه می شود، اظهار داشت: پنج جای خالی در فهرست تیم داریم و در حال حاضر سرمربی تیم در حال بررسی ضعف های موجود و گفت وگو با نفرات مورد نظر است و زمانی كه درخواست خود را اعلام كند با مطرح كردن آن در هیات مدیره به دنبال جذب نفرات جدید خواهیم بود.

وی در خصوص شرایط قرار داد بازیكنان تیم نفت تهران گفت: تنها دو بازیكن ما نزدیك به سقف تعیین شده از سوی سازمان لیگ برتر قرار داد بسته اند و میانگین قراردادهای نفت 100 میلیون تومان است.

قنبرزاده عنوان كرد: سال گذشته نیز قرار دادها را منتشر كردیم و در پایان فصل جاری نیز فهرست قرارداد بازیكنان را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.

وی در مورد شرایط فعلی این تیم عنوان كرد: پیش از شروع لیگ یازدهم، كادر فنی و خود مسوولان باشگاه نفت بر این باور بودیم كه اختلاف فنی تیم ها با هم در نهایت 20 درصد است و اگر برنامه ریزی درستی انجام شود و با حفظ آرامش و به دور از حاشیه كار كنیم می توان این اختلاف را جبران كرد.

وی افزود: با احترام به بازیكنان بزرگ لیگ برتر، بر این باور هستیم كه نفرات جوان و گمنام دارای انگیزه بالایی هستند و تلاش زیادی برای موفقیت انجام می دهند و این مساله به خوبی برای ما به اثبات رسید.

مدیرعامل نفت تهران ادامه داد: به طور مثال در دیدار با تراكتورسازی و سپاهان نفرات جوان ما حدود دو برابر بازیكنان نامدار حریف دوندگی داشته اند كه همین امر یكی از عوامل موفقیت است.

قنبرزاده با اشاره به سیاست های مثبت 'حسین فركی' در راس كادر فنی این تیم گفت: برای فركی بازیكن جوان با نامداران هیچ تفاوتی ندارد و هر بازیكنی كه آماده باشد در تركیب قرار می گیرد، زمانی كه ما برابر نفت آبادان شكست خوردیم در دیدار بعدی با داماش 6 بازیكن ذخیره جای اصلی ها را گرفتند و به یك پیروزی خوب رسیدیم.

وی در مورد آینده كاری فركی در این تیم گفت: سال گذشته كه تیم در آستانه سقوط بود اعلام كردم كه ایشان مربی بلند مدت نفت است و از وی حمایت كردیم و امسال هم همین مساله ادامه خواهد داشت، چراكه فركی پدر تیم نفت تهران شایسته سالاری را به وجود آورده است.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال كه چه جایگاهی را برای این تیم در پایان فصل پیش بینی می كند، گفت: در ابتدای فصل به دنبال رتبه یك رقمی بودیم و در حال حاضر هم همین سیاست را دنبال كردیم و تلاش می كنیم تا رتبه خوبی را به دست بیاوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها