کد خبر: ۳۱۵۰۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
در صورت ابلاغ حکم از سوی شورای شهر قم به حسین باقری با آن برخورد قانونی خواهیم کرد
رحمانی فضلی اظهار داشت : برای شهردار قم هنوز استعلام‌های فردی از دستگاه‌های ذی‌صلاح به وزارت کشور ارسال نشده و اگر در آن‌جا حکمی برای ایشان صادر بشود خلاف قانون است و با این موضوع در صورت حقیقت داشتن برخورد خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از قم نا ، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه همایش استانداران سراسر کشور اظهار داشت: شهرداران در کلان‌شهرها باید حکم‌شان توسط وزیر کشور انجام شود که امضای حکم آن‌ها منوط به احراز صلاحیت‌ها و توانمندی‌های این افراد است. در کنار این موضوع استعلام سوابق فردی آن‌ها نیز باید انجام شود.

وی ادامه داد: برای شهردار قم هنوز استعلام‌های فردی از دستگاه‌های ذی‌صلاح به وزارت کشور ارسال نشده و اگر در آن‌جا حکمی برای ایشان صادر بشود خلاف قانون است و با این موضوع در صورت حقیقت داشتن برخورد خواهیم کرد.

وی درباره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری و آغاز تبلیغات از هم‌اکنون و برخی تخلفات نیز گفت: انتخابات بزرگترین مسأله سیاست داخلی کشور است و این لطف خداوند است که جابجایی قدرت در کشورمان با آرای مردم انجام می‌شود. ولی باید دقت کنیم این امر مقدماتش به گونه‌ای نباشد که آثار مخرب سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به همراه داشته باشد.

وی تأکید کرد: در انتخابات قانون فصل‌الخطاب است و اخلاق باید سرلوحه کار همه شرکت‌کنندگان در انتخابات باشد. باید به اخلاق پایبند باشیم و در جریان برگزاری انتخابات دچار هیجان‌زدگی نشویم و به بهانه نفع شخصی در برخی موارد اخلاق را زیرپا نگذاریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها