کد خبر: ۳۱۵۰۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرپرست تراکتورسازی گفت: «من از هواداران استقلال می خواهم که در قبال چنین رفتارهایی صبورتر باشند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، ایوب ذوالفقاری در رابطه با پیروزی مقابل استقلال اظهار داشت: «قبل از هر چیز جا دارد از هواداران خوبمان تشکر کنم که در این بازی مهم به یاری مان آمدند. آنها هر در شهری که بازی داریم نمی گذارند تنها باشیم و دیروز در تهران هم استقبال بسیار با شکوهی داشتند. از مسئولین نیز  تشکر می کنم که اجازه دادند این تماشاگران به ورزشگاه بیایند و تیمشان را تشویق کنند.»

 

وی ادامه داد: «در جریان بازی دیروز همه بازیکنان عالی بازی کردند و توانستند یک پیروزی با ارزش را به دست آورند. از همه آنها تشکر می کنیم و امیدواریم که در بازی با نفت تهران جام قهرمانی را بالای سر ببریم.»

 

سرپرست تراکتورسازی همچنین با اشاره به رفتار هواداران استقلال با تیموریان و اتفاقاتی که در پایان بازی رخ داد، خاطرنشان کرد: «به نظرم هواداران استقلال نباید چنین رفتارهایی با آندو می کردند. او به عنوان بازیکن تراکتورسازی به پیراهن این تیم تعصب دارد و طبیعی بود دیروز برای موفقیت تراکتورسازی بجنگد. در فوتبال چنین رفتارهایی زیبا نیست و من از هواداران استقلال می خواهم که در قبال چنین رفتارهایی صبورتر باشند.»

 

ذوالفقاری در خصوص عملکرد نریمان جهان در بازی دیروز تاکید کرد: «سامان یک بازیکن قابل است. او دیروز در پست تخصصی اش بازی کرد و توانست 3 گل زیبا بزند. اگر یادتان باشد، نریمان جهان با پرسپولیس هم همین کار را انجام داد. قطعا از کادرفنی تیم ملی عملکرد او مقابل استقلال را دیده اند و ما انتظار داریم که به تیم ملی دعوت شود.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا پاداش ویژه ای برای بازیکنان در نظر گرفته اید، گفت: «بازیکنان ما برای پاداش بازی نمی کنند. آنها فقط یک هدف دارند و اینکه بتوانند جام قهرمانی را برای تراکتورسازی به دست آورند، البته مدیران باشگاه پاداشی را برای موفقیت های اخیر برای بازیکنان در نظر می گیرند.»

 

سرپرست تراکتورسازی در پایان افزود: «هنوز کارمان برای قهرمانی تمام نشده است. یک بازی مهم دیگر با نفت تهران داریم که امیدوارم با حمایت هواداران 3 امتیاز این بازی مهم را به دست آوریم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مجتبی خامانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
به هیات مدیره استقلال (بی/ با) غیرت شکست استقلال را تبریک می گوییم با حفظ قلعه نوعی و نظری جویباری و فکری انشا ا... لیگ یک برویم چون با تدابیر ارزنده تان تحقق خواهد یافت همه هواداران آبی ایرانی به شما تبریک می گویند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها