کد خبر: ۳۱۵۰۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم/ مسئولان باشگاه استقلال با برگزاري دربي در روز پنجشنبه مخالف هستند با اين حال هيئت رئيسه سازمان ليگ در اين خصوص تصميم‌گيرنده است.
استقلال ديگر شانسي براي کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا ندارد و از همين رو مسئولان سازمان ليگ مصّر هستند تاريخ ديدار دربي را تغيير دهند.
مسئولان سازمان ليگ قصد دارند براي بهتر برگزار شدن ديدار پرسپوليس و استقلال و همچنين ساير ديدارهاي پاياني ليگ چهاردهم که سرنوشت قهرماني را مشخص مي‌کند، تاريخ دربي را تغيير دهند و اين بازي يک روز زودتر و روز پنجشنبه برگزار شود. مسئولان باشگاه پرسپوليس که ميزبان اين بازي هم هستند موافق تغيير تاريخ ديدار هفته پاياني‌شان هستند اما استقلالي‌ها با اين موضوع مخالفت کرده‌اند.
غلامرضا بهروان، رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ در اين خصوص به خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم گفت: در جلسه امروز هيئت رئيسه سازمان ليگ در اين خصوص تصميم‌گيري خواهيم کرد تا تاريخ دربي را مشخص کنيم. استقلالي‌ها پس از بازي با تراکتورسازي باز هم به صورت شفاهي و رسمي مخالفت خود را با تغيير تاريخ دربي اعلام کردند و در نهايت بايد در اين باره تصميم‌گيري کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها