کد خبر: ۳۱۴۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۳۰ آذر ۱۳۹۰
نیروهای آل‌خلیفه تظاهرات اهالی روستای "ابو صبیع" بحرین را که در اعلام همبستگی و ادامه راه شهید "علی قصاب" برگزار شد، با شلیک گلوله‌های اشک‌آور و گاز سمی سرکوب کردند.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ملتقی بحرین، هزاران نفر از اهالی روستای "ابو صبیع" بحرین روز گذشته با برگزاری تظاهراتی ضمن اعلام همبستگی و تاکید بر ادامه راه شهید "علی القصاب" خواستار آزادی و اجرای عدالت شدند.

نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه روز پنج‌شنبه گذشته "علی القصاب"، جوان 21ساله بحرینی از اهالی روستای "ابو صبیع" را زیر گرفته و او را به شهادت رساندند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات اهالی روستای "ابو صبیع" بحرین که روز گذشته برگزار شد، توسط نیروهای آل‌خلیفه با شلیک گلوله‌های اشک‌آور و گاز سمی سرکوب شد.

نیروهای امنیتی و نظامی آل‌خلیفه علاوه بر تظاهرات‌کنندگان، خانه‌های مسکونی روستای ابو صبیع را نیز هدف گرفتند که منجر به آسیب دیدن شماری از تظاهرات‌کنندگان و اهالی روستا شد.

همچنین نیروهای آل‌خلیفه راه‌های منتهی به روستای ابو صبیع را مسدود کرده و با بالگردهای رژیم اقدام به تحت پیگرد قرار دادن و تعقیب تظاهرات‌کنندگان کردند.

از سوی دیگر، گزارش شده که حال "مهدی ابودیب"، رئیس جمعیت معلمان بحرین که در زندان "جو" در بازداشت به‌سرمی‌برد، به دلیل نرسیدن داروی دیابت از پنج روز پیش به او رو به وخامت گذاشته است.

خانواده ابودیب مسئولیت مستقیم وخامت حال رئیس جمعیت معلمان بحرین را متوجه رژیم بحرین کرده و از سازمان‌های حقوقی خواستار اقدام فوری جهت آزادی وی شدند.

جمعه گذشته، بحرین روز خونینی را پشت‌سر گذاشت و مأموران آل‌خلیفه با استفاده از تمام سلاح‌ها از جمله سلاح سرد مانند کارد و چاقو و اشیای برنده به جان مردم بی‌دفاع بحرین افتادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها