کد خبر: ۳۱۴۴۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
نامه نيوز/ مايکل باري کسل کننده ترين شغل بريتانيا را دارد. مايکل باري کارگر ساختماني بازنشسته بريتانيايي به طور داوطلبانه در يک فروشگاه خيريه اسباب بازي هاي کودکانه به بررسي قطعات بي شمار پازل هاي اهدايي به فروشگاه مي پردازد تا قطعات گم شده پازل ها را يافته آنها را بازسازي کرده و جهت فروش دوباره آماده کند.

علي رغم پول اندکي که به ازاي هر پازل بازساري شده پرداخت مي شود اين کارگر پير بازنشسته به کارش مي بالد و برايش لذت بخش است که پازل هاي بازسازي شده و کاملي را براي مشتريان آماده مي کند.
مايکل ميگويد "دوست دارم حداقل کاري که در توانم است براي موسسه خيريه انجام دهم.اين تنها کاري است که مي توانم براي آنها انجام دهم اين کار مورد علاقه من است" " معمولا تلويزيون نگاه نمي کنم بيشتر اوقات خودم را با قطعات پازل سرگرم مي کنم. اين براي من کاري آرامش بخش است ".

طي دو سال گذشته او بيش از سيصد پازل را بازسازي کرده است - گاها پازل هاي دو هزار قطعه اي- و صد و چهل و هفت پازل با قطعات گم شده را دور انداخته است. . مايکل فکر مي کند اين شغلي مناسب براي کسي است که بيش از 40 سال از طرفداران سرسخت پازل بوده است. وي بازسازي پازل ها را بسيار چالش برانگيز دانسته و بارها پيش مي آمده که با وجود کنار هم فرار گرفتن نهصد و نود و نه قطعه تنها به خاطر نبود يکي از قطعات کل پازل را دور مي انداخته است!
دو سال قبل مايکل براي کار در فروشگاه يک موسسه خيريه که به تازگي در شهر محل سکونتش داير شده بود داوطلب مي شود.اين فروشگاه تمام سود حاصله از فروش محصولاتش را به بيمارستان اتحاديه سلطنتي شهر بث اهدا مي کند.

مايکل از ده سال قبل به دنبال مرگ همسرش رزماري تمام وقتش را صرف کار کردن مي کند و در حال حاضر روزانه 6 ساعت صرف بازسازي پازل هاي صد تا دوهزار قطعه اي مي کند. به گفته وي گاهي آنقدر سرگرم کار مي شود که تا پاسي بعد از نيمه شب نيز مشغول کار است.حتي گاهي براي کنار هم قرار دادن دو قطعه بايد ساعت ها قطعات مختلف را جستجو کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها