کد خبر: ۳۱۴۴۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «امیدوارم در بازی با استقلال هم بتوانیم مثل دور رفت سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا از شرمندگی هواداران خارج شویم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سوشا مکانی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس صحبت هایی انجام داد که در زیر می‌آید:

 

* در خصوص بازی بنیادکار صحبت کن...

- بازی با بنیادکار برای ما حکم فینال را داشت و واقعا فکر می کردیم با برد مقابل این تیم می توانیم به عنوان سرگروه صعود کنیم. بنیادکار تیم فوق العاده قدرتمندی بود و از اینکه در رده چهارم جدول قرار گرفت دلیل بر این نبود که می شد به راحتی آن تیم را شکست داد و بچه ها کاملا با قدرت در این بازی ظاهر شدند. اما نکته مهم این بود به تنها چیزی که فکر نمی کردیم برد لخویا مقابل النصر در عربستان بود. اما به هر حال توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به عنوان تیم دوم از گروه مان صعود کنیم.

 

* شاید از ابتدای بازی ها کسی فکر نمی کرد پرسپولیس از گروهش صعود کند.

- دقیقا همین طور است. همه فکر می کردند ما به عنوان اولین نماینده ایران از گروه مان حذف می شدیم اما با تمام احترامی که برای تیم های دیگر قائل هستم پرسپولیس کار بزرگی کرد و با تمام مشکلاتی که داشت، توانست با اقتدار صعود کند. من فکر می کنم کمتر پیش آمده تیمی با 2 امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه خودش صعود کرده باشد و در شرایطی که این گروه، گروه مرگ غرب آسیا بود توانستیم از این گروه صعود کنیم.

 

* در بازی بعد با یک تیم عربستانی دیگر یعنی الهلال بازی دارید. این تیم را چطور می بینید؟

- ما توانستیم النصر را که در لیگ عربستان با اختلاف زیادی صدرنشین بود شکست دهیم. الهلال با اینکه شاید ثروتمندترین تیم لیگ عربستان است با چند اختلاف پایین تر از النصر قرار دارد و وقتی توانستیم النصر را شکست دهیم مطمئنا بچه ها می توانند این کار بزرگ را دوباره تکرار کنند و الهلال را هم شکست دهند اما هنوز راه سختی را در پیش داریم و باید با قدرت ادامه دهیم تا نماینده خوبی برای ایران باشیم.

 

* کمی از بازی با گسترش بگو.

- گسترش فولاد یک پیش بازی قبل از دربی است که امتیازش برای ما تفاوتی نمی کند. در این بازی مطمئنا چند بازیکن استراحت می کنند تا بتوانند جلوی استقلال و الهلال با قدرت و توان بیشتری به میدان بروند. ما فقط به دنبال این هستیم با تمام کمی و کاستی که امسال داشتیم لیگ را به پایان برسانیم تا خودمان را آماده کنیم تا در فصل آینده با قدرت ظاهر شویم و دوباره در جمع مدعیان حضور پیدا کنیم.

 

* در بازی مقابل گسترش خطر محرومیت از دربی تو را تهدید می کند. آیا این قضیه باعث می شود محتاط تر بازی کنی؟

- من از اول فصل تا به حال دو کارت زرد گرفتم اما از همان ابتدا یکسری بازیکنان محروم شدند. من هنوز کارت سومم را دریافت  نکرده ام. کار خودم را انجام می دهم و با تمام وجود برای تیم بازی و سعی می کنم در هر بازی که در زمین هستم بهترین عملکرد را داشته باشم و به این موضوع فکر نمی کنم که شاید با کارت بعدی دربی را از دست بدهم.

 

* اما برای هواداران دربی خیلی مهم است و انتظار دارند تا پرسپولیس در این بازی با قدرت ظاهر شود.

- امسال برای ما در حال حاضر الهلال مهمترین حریفی است که پیش رو داریم و تمام تمرکزم برای بازی مقابل این تیم است و استقلال و گسترش برای ما فرقی نمی کند و فقط به دنبال این هستیم لیگ را به خوبی پشت سر بگذاریم. امیدوارم در بازی با استقلال هم بتوانیم مثل دور رفت سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا از شرمندگی هواداران خارج شویم.

 

* با توجه به شرایطی که امسال در پرسپولیس داشتی آیا سال بعد در این تیم می مانی یا به فکر جدایی هستی؟

- من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و این نظر سرمربی است که باید درباره من نظر بدهد اما الان در این باره صحبت نمی کنم و الان تمرکزم فقط به این چند بازی آخری است که باید برای پرسپولیس انجام بدهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها