کد خبر: ۳۱۴۳۰۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: «دو باشگاه می‌آیند، مزایده چهارم خود را برگزار می‌کنند و اگر خریدار مناسبی باشد به فروش می‌رسند»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، موضوع واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال این روزها به مجلس کشیده و مقداد نجف نژاد، رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال پیشنهادی مبنی از ارائه طرح دو فوریتی به مجلس برای لغو مزایده چهارم مطرح کرده است.

 

این در حالی است که خیلی از نمایندگان با این طرح دو فوریتی موافق نبوده‌اند. سیدهادی حسینی، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون ورزش درباره واگذاری دو باشگاه سرخابی می‌‌‌گوید: «هر سوالی جز موضوع واگذاری پرسپولیس و استقلال داشته باشید، پاسخگو هستم. فعلاً ترجیح می‌دهیم برای جلوگیری از به وجود آمدن حرف و حدیث و ابهامات مختلف، درباره واگذاری این دو باشگاه صحبتی نداشته باشیم.»

 

با این حال او در پاسخ به سوال ما درباره طرح دو فوریتی مورد نظر برخی نمایندگان برای لغو مزایده چهارم، توضیح می‌دهد: «من اطلاعی از این موضوع ندارم و طرحی هم در این رابطه به دست ما نرسیده است اما به نظر من برگزاری مزایده چهارم نیازی به این کارها ندارد. دو باشگاه می‌آیند، مزایده چهارم خود را برگزار می‌کنند و اگر خریدار مناسبی باشد به فروش می‌رسند، هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.»

 

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار درباره صحبت‌های خود پیرامون احتمال بروز تبانی در لیگ دسته اول فوتبال، می‌گوید: «مجلس تصمیم ندارد به بحث تبانی در لیگ دسته اول ورود کند. این اصلا در شأن مجلس نیست. ما فقط درخواست کردیم که فدراسیون فوتبال این موضوع را بررسی کند و این اتفاق هم افتاده.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها