کد خبر: ۳۱۴۲۷۱
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: «تنها آندرانیک تیموریان نبوده که از استقلال جدا شده و به تیم دیگری رفته است.»
ستار همدانی درباره دیدار روز یکشنبه استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «تراکتورسازی تیم شهر من بوده و سال‌ها است که این تیم پرآوازه شده است. این تیم هواداران پرشماری دارد و محبوب قلب آذربایجانی‌ها است. تراکتورسازی در شرایط فعلی فراتر از آذربایجان طرفدار دارد و مردم این تیم را دوست دارند.»

 

وی افزود: «دوست دارم تراکتورسازی به قهرمانی لیگ که لیاقتش را دارد، برسد. فارغ از اینکه با استقلال بازی دارند، حق‌شان قهرمانی است و با توجه به دیدار آخر فصل با نفت تهران، می‌توانند به مقام قهرمانی برسند.»

 

همدانی در ادامه گفت: «استقلال هم نیاز به امتیاز دارد تا بتواند سهمیه آسیا را کسب کند. هواداران ما شاهد بودند که باشگاه چقدر دچار مشکلات بود و نتوانستیم نتایج مد نظر آنها را کسب کنیم. از هواداران استقلال می‌خواهیم در دیدار با تراکتورسازی ما را تنها نگذارند و سعی خواهیم کرد با برتری در دو دیدار آخر مرهمی بر زخم‌های آنها باشیم.»

 

«مجبور هستیم برای گرفتن سهمیه آسیا تراکتورسازی قهرمان و محبوب قلب‌های آذربایجان را شکست دهیم». همدانی با بیان این جمله تصریح کرد: «امیدوارم تراکتورسازی به غیر از بازی با استقلال در دیدار آخر برنده شده و به قهرمانی برسد. ما محکوم به پیروزی هستیم تا هواداران‌مان را شاد کنیم و از بدشانسی تراکتورسازی است که در این مقطع به استقلال برخورد می‌کند.»

 

مربی استقلال در مورد حضور آندرانیک تیموریان در ترکیب تراکتورسازی گفت: «حساسیتی در این زمینه نمی‌بینم و تنها آندو نبوده که از استقلال جدا شده و به تیم دیگری رفته است. بازیکنانی زیادی بودند که از استقلال رفته‌ و با تیم‌های دیگری مقابل استقلال بازی کرده‌اند. تیموریان تا قبل از این فصل بازیکن تاثیرگذاری در استقلال بود اما امسال در حد و اندازه‌های خودش نبود. این موضوع را کارشناسان هم تایید کرده‌اند که او نتوانست برای استقلال مثمرثمر باشد.»

 

همدانی با بیان اینکه حضور آندو در بازی استقلال - تراکتورسازی هیچ حساسیتی ندارد، افزود: «هر بازیکنی که از استقلال جدا شده، با تیم دیگری مقابل استقلال بازی کرده و انگیزه‌های زیادی هم داشته است. برای آندو آرزوی موفقیت می‌کنم اما امیدوارم استقلال در بازی با تراکتورسازی با سربلندی از زمین خارج شود.»

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها