کد خبر: ۳۱۴۱۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به فارس خبر داد
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین خبر داد و گفت: ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج نیز نیمه سنگین است.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اظهار داشت: هم اکنون در اکثر جاده‌های استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران جریان دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، تصریح کرد: ترافیک در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پل حصارک نیمه سنگین است؛ همچنین در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در مسیر کرج-چالوس اشاره کرد و گفت: ممنوعیت تردد اتوبوس، کامیون و کامیونت نیز در جاده هراز در مسیر تهران به آمل و بر عکس بر قوت خود باقی است.

سرهنگ رحمانی محور شمشک به دیزین را تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام کرد و خاطرنشان کرد: سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها