کد خبر: ۳۱۴۱۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیرعامل استقلال گفت: «ذوب‌آهن برای صدور رضایت‌نامه مسلمان از ما پانصد میلیون تومان طلب کرده بود و برای رضایت‌نامه رضایی هم سیصد میلیون تومان می‌خواستند.»

 به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بهرام افشارزاده در واکنش به اظهارات امیر قلعه‌نویی که به خاطر عدم توافق با محسن مسلمان و کاوه رضایی گلایه کرده بود نقطه‌نظرات خود را تبیین و در خصوص سایر مسائل اطراف آبی‌پوشان اظهارنظر کرد.

 

صحبت های افشارزاده را در ادامه می خوانید:

 

* قرار بود مبلغ پاداش پیروزی در مقابل صبای قم تعیین شود؟

- انشااله تا هفته آینده این مبلغ تعیین می‌شود.

 

* یعنی تعیین مبلغ پاداش اینقدر زمان‌بر است؟

- نه تعیین مبلغ پاداش پروژه زمان‌بری نیست فراهم کردن اعتبار پرداخت آن زمان‌ می‌برد به همین خاطر می‌گویم تا هفته آینده مبلغ پاداش تعیین خواهد شد.

 

* پس ظاهرا مشکلات مالی باشگاه هنوز هم حل نشده است؟

- خیر در فکریم که مشکلات مالی باشگاه را هم تا هفته آینده حل کنیم آنقدر باید جواب مشکلات مالی را بدهیم که وقت نمی‌کنیم دنبال پول باشیم.

 

* شما جزو طرفداران جلو افتادن دربی هستید یا تمایل دارید روز جمعه 25 اردیبهشت ماه برگزار شود؟

- طبعا ما هم دوست داریم روز جمعه برگزار شود.

 

* چطور؟

- چون اگر دربی به روز پنجشنبه بیفتد یعنی استقلال شانسی برای کسب سهمیه ندارد و نتیجه بازی تاثیری در سرنوشت تیم‌های صعود‌کننده بازی نمی‌کند پس همان بهتر که بازی روز جمعه برگزار شود و ما تا هفته پایانی شانس آسیایی شدن داشته باشیم.

 

* خودتان برای این صعود چند درصد شانس قائل هستید؟

- حتی اگر یک درصد هم شانس صعود داشته باشیم باید برای این میزان نهایت تلاش خودمان را داشته باشیم تا بعدا نگوییم اگر....!

 

* قلعه‌نویی مدعی شده بود اگر محسن مسلمان و کاوه رضایی جذب استقلال می‌شدند الان اوضاع بهتری داشتید؟

- از قلعه‌نویی بپرسید تیم‌هایی که محسن مسلمان و کاوه رضایی را داشته‌اند. چقدر از وجود آن دو بازیکن در نیم فصل دوم سود برده‌اند که اگر استقلال می‌توانست این نفرات را جذب می‌کند الان وضعیت بهتری داشت.

 

* شاید اگر...؟!

- ما که مخصوصا از جذب این بازیکنان منصرف نشدیم بلکه مشکل مالی داشتیم. من بارها این موضوع را گفته‌ام که ذوب‌آهن برای صدور رضایت‌نامه مسلمان از ما پانصد میلیون تومان طلب کرده بود و برای رضایت‌نامه رضایی هم سیصد میلیون تومان می‌خواستند. جذب این بازیکنان نیاز به پول داشت پول می‌دانید؟ پول، پول، پول...

 

* راستی پرسپولیسی‌ها گفته‌اند اگر دربی یک روز جلوتر باشد اعتراض می‌کنند و موضوع را پیگیری خواهند کرد؟

- مگر تیم پرسپولیس می‌تواند بازی نکند و از تصمیم سازمان لیگ تمکین نداشته باشد همانطوری که ما مطیع تصمیم سازمان لیگ هستیم پرسپولیس هم باید از این فرامین اطاعت کند و این کار را هم خواهد کرد بقیه مسائل هم دیگر حاشیه‌ای است و تاثیری در اصل موضوع ندارد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها