کد خبر: ۳۱۴۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۲۹ آذر ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از نسیم، رئیس کمیسیون اقتصادی طرح تحول اقتصادی مجلس افزود: درحال حاضر 700 الی 800 هزار نفر از کل آمار کشور یارانه دریافت نمی‌کنند.
 
مصباحی مقدم اظهار داشت: دولت برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها باید بصورت جدی حمایت از تولیدکنندگان را در اولویت قرار دهد و به طور مثال اگر قرار است یارانه وام ارائه شود یا کمک‌هایی که از صندوق توسعه ملی به تولیدکنندگان داده می شود سرعت یابند.
 
وی ادامه داد: بهتر است به جای افزایش یارانه نقدی، خدماتی غیرنقدی اعم از بیمه بیکاری، کمک هزینه تحصیل و اجاره خانه ،کمک هزینه درمان بیماران خاص که در قالب هدفمندی نیز لحاظ شده است ارائه دهیم همچنین سهم بیمار از فرانشیز معالجات را از 70 به 30 در صد کاهش دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۷ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۰
۱
پس بهتره بگيد بقيه پول هم بريزيد به حلقوم همانهايي كه دارند خون مردم را ميمكند
خداااااااااااااااا خداااااااااااااا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱
۰
همه مي دانند خدمات و امكاناتي كه از طريق دولت در قالب يارانه به مردم داده مي شود با پايين ترين كيفيت بوده و ارائه دهندگان آن مثل كساني كه صدقه بگير هستند با مردم رفتار مي كنند در عين حال كه اكثر دست اندركاران نيز يا با حيف و ميل و يا با اختلاس و فساد موجب تباهي قسمت اعظم منابع دولتي مي شوند پس بهترين روش پرداخت يارانه در شرايط فعلي كشور ما همان شيوه پرداخت مستقيم است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها