احمد پورنجاتي از نمایندگان عضو فراكسيون مشاركت در مجلس ششم كه از فعالين تحصن مجلس ششم نيز بود، با انتشار نامهاي به دختران محمد نوريزاد، فیلم پخش شده از او در اینترنت را فتوشاپی خواند.
به گزارش رجانيوز، پورنجاتي در اين نامه كوتاه اما سراسر توهين تعابير بيادبانه متعددي را از جمله "عو عو كردن سگان"، "هاپ هاپ"، "لجنخواری"، "حرامزادهگی"، "رذالتی"، "سیاهچالههای دروغ و فریب و پلشتی و سنگواره زالوهای مندرس"، "دلپیچه ترحم انگیز در كالبد زهراگین خرچنگهای سمی"، " سالوس"، " دیوانه"، "زنباره"، "جادوگر"، "خوكان نجاست خوار"، "شكمبه عفن" و "دزدان عقل و دل و دین" بهكار برده است.
نكته قابل توجه اينكه احمد پورنجاتي نيز مانند نوريزاد تا كنون چند دور چرخيده و با انواع و اقسام جريانهاي سياسي از راستهاي سنتي گرفته تا طيفهاي تندرو جريان تجديدنظر طلب همكاري داشته است.
پورنجاتي در دورهاي كه حجتالاسلام ريشهري وزير اطلاعات بود، براي مدتي در اين وزارتخانه مسئوليت داشت، در دهه 70 به بعثه مقام معظم رهبري رفت و در دورهاي قائم مقام حجتالاسلام ريشهري در بعثه مقام معظم رهبري در حج بود، سپس به صداوسيما آمد و در دورهاي كه علي لاريجاني رئيس سازمان صداوسيما بود، قائم مقام وي بود، در انتخابات خرداد 76 به جريان دفاع از ارزشها پيوست كه حامي ريشهري بودند، پس از آن، به جريان دوم خردادي نزديك شد و با انتشار يادداشتهايي در روزنامههاي زنجيرهاي خط خود را جدا كرد و در ليست جريان تندرو براي مجلس ششم قرار گرفت، با طرحهاي ساختارشكنانه در اين مجلس همكاري كرد و در تحصن نمايندگان مجلس ششم نيز فعال بود. وي پس از كنار رفتن جريان تجديدنظر طلب از قدرت بار ديگر به حجتالاسلام والمسلمين ريشهري نزديك شد و در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم بهعنوان توليت آستان ادامه فعاليت داد و در عين حال، به نوشتن مقالههاي تند در روزنامههاي زنجيرهاي ادامه داد. پورنجاتي در انتخابات خرداد 88 نيز بهعنوان عضو اصلي ستاد موسوي فعال بود و به شهرهاي مختلف كشور سفر كرد.
با اين حال، پورنجاتي كه سرگذشت نسبتاً مشابهي با نوريزاد داشته و گويا با وي همذات پنداري ميكند، با انتشار نامهاي به دختران نوريزاد، علاوه بر دهها ناسزايي كه در اين نامه ده خطي به منتشر كنندگان فيلمي داده است كه نفاق نوريزاد را آشكار كرده است، يك نكته خندهدار نيز عنوان كرده است. وي مدعي است كه اين فيلم فوتوشاپي است و مينويسد: «اینك، در زمانهای كه همه چیز " فتوشاپ"میشود، چه باك اگر، خوكان نجاست خوار، شكمبه عفن خود را "فیلم "كنند و بر سر "محمد ما" فروریزند؟!»
بيان اين نظر از سوي كسي كه سالها قائم مقام سازمان صداوسيما بوده اما هنوز تشخيص نميدهد كه فوتوشاپ كه اسمش نيز روي آن است، ابزار كار كردن بر روي عكس است نه فيلم. اما اين ادعا اينقدر مضحك است كه حتي شخص نوريزاد نيز كه در اثر اين فيلم رسوا شده و ترجيح داده است فعلاً بساط شرمنامههايش را جمع كند، سعي كرده اساساً به محتواي فيلم ورود نكند و اساساً ادعاهايي نظير فوتوشاپي! بودن آن را مطرح نكرده، چرا كه هر بينندهاي ميتواند بهراحتي با دسترسي به فيلم منتشر شده بر روي اينترنت تشخيص دهد كه اين فيلم واقعي است.