کد خبر: ۳۱۳۹۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
اينكه به محض بارش باران خيابان‌هاي شهر تبريز مسدود شود و شهر به هم بريزد، ديگر امري عادي براي مردم تبريز شده است و هنوز مشخص نيست اين مشكل تا چه موقع گريبانگير مردم باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از تبريز، تبريز هميشه به دنبال بارش باراني شديد، با نبود مديريت بحران مواجه است و همين امر موجب نارضايتي عمومي شهروندان شده است، به دنبال بارش چند ساعته باران، شهرداري تبريز فلج مي‌شود و خيابان‌هاي پر از آب و گل و لاي تبريز، آشفتگي مردم را در پي دارد.

شهرداري بر خلاف تبليغات فراواني كه پيرامون توان عملياتي آن در سطح شهر صورت مي‌گيرد قادر به حل مشكل و معضل بارش‌هاي باراني نيست و نمي‌تواند رضايت مردم را جلب سازد.

با وجود تكرار چندين ساله اين مسئله، اما مسئولان شهرداري كه وظيفه ارائه خدمات عمومي به شهروندان را دارند هر بار در اين اوضاع غافلگير مي‌شوند و بدتر اين كه در بسياري از موارد مسئولان يا اصل ماجرا را منكر مي‌شوند يا در نهايت تقصيرات را برگردن ديگري و مديران سابق مي‌اندازند.

علاوه بر انتقاداتي كه به شهرداري وارد است، اعضاي شوراي شهر هم مورد انتقاد و گلايه هستند كه چرا در اين گونه مواقع از شهردار توضيح نخواسته و به دنبال راهكار نمي‌گردند.

نكته حائز اهميت در شهر تبريز اين است كه فرقي نمي‌كند بارش در چه فصلي از سال بيايد، وقتي ميزان نزول رحمت الهي كمي بيش از انتظار باشد، به دليل نبود زيرساخت‌هاي لازم، اين رحمت به زحمت براي مردم  تبديل مي‌شود.

عكس‌هاي زير تنها از آبگرفتگي چند زيرگذر تبريز است كه پس از باران دچار آبگرفتگي شديد شد به طوري كه برخي رانندگان و سرنشينان آن براي نجات از آب دست به شنا در داخل زيرگذر زده و خودشان را نجات دادند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها