کد خبر: ۳۱۳۸۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رسما از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز به فعالیت کرد و درهای مصلای امام خمینی به روی علاقه‌مندان باز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نمایشگاه کتاب تهران از امروز (۱۶ اردیبهشت) کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد و پذیرای علاقه‌مندان کتاب است.
 
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح روز گذشته با حضور حسن روحانی، رییس جمهوری، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی، رییس نمایشگاه افتتاح شد اما بازدید برای عموم از امروز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۶ همین ماه ادامه خواهد یافت.
 
نمایشگاه امسال با شعار «خواندن گفتگو با جهان» از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب در مصلی امام خمینی (ره) میزبان علاقه مندان کتاب است.
 
بر اساس گزارش خبرنگار فارس، ۲ هزار و ۴۵۰ ناشر داخلی در دو هزار و ۱۶۰ غرفه و بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ ناشر خارجی کتاب های خود را در نمایشگاه امسال در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند. همچنین بر اساس آمار اعلام شده، در نمایشگاه بیست و هشتم بیش از ۳۰۰ هزار عنوان کتاب داخلی و ۱۶۵ هزار کتاب خارجی عرضه خواهد شد.
 
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» برپاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها