کد خبر: ۳۱۳۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۹ آذر ۱۳۹۰

به گزارش «جام‌جم»، ساعت 23 روز 11 مهر امسال ماموران كلانتري 160 خزانه اطلاع يافتند دختر 23 ساله‌اي از سوي خواستگارش در خانه‌شان با اسيد مورد حمله قرار گرفته است.

با حضور ماموران در محل حادثه و تحقيق از والدين دختر جوان، آنها عنوان كردند، خواستگار دخترمان پس از شنيدن پاسخ منفي، ظرف اسيدي را كه زير لباسش پنهان كرده بود، بيرون آورد و به صورت دخترمان پاشيد و متواري شد. به دنبال اين شكايت، پرونده با دستور بازپرس شعبه 16 دادسراي بعثت به اداره 16 پليس آگاهي تهران ارسال شد.

دختر جوان كه در پي اسيدپاشي خواستگار كينه‌جو از ناحيه صورت، لب‌ها و قفسه سينه و گردن بشدت دچار سوختگي شده است، به ماموران گفت: فردي به نام احمدرضا (40 ساله)‌ كه بارها پاسخ منفي من و خانواده‌ام را براي ازدواج شنيده بود، بار ديگر به اتفاق خواهر و مادرش به خانه‌مان آمد و چون بيكار بود و سابقه اعتياد به مواد مخدر داشت و به لحاظ خانوادگي هيچ تناسبي با هم نداشتيم، باز هم به وي پاسخ منفي دادم كه با اسيد به من حمله‌ور شد.

در پي اين اظهارات، تحقيق براي دستگيري متهم فراري آغاز و معلوم شد خواستگار كينه‌جو پس از اقدام تبهكارانه مدام مخفيگاهش را تغيير داده و حتي مدتي در خارج از تهران مخفي شده است.

با جمع‌بندي اين اطلاعات، سرانجام آخرين مخفيگاه متهم كه خانه خواهرش در منطقه خزانه بود، شناسايي شد و ماموران با دستور قضايي، روز گذشته پس از حدود سه ماه فرار، او را ساعت شش بامداد در خواب دستگير كردند.

متهم با انتقال به اداره 16 پليس آگاهي، به اسيدپاشي به صورت دختر جوان اعتراف كرد.

متهم گفت: مدتي در همسايگي دختري كه خواستگارش بودم، زندگي مي‌كرديم. از پنج سال پيش به او علاقه‌مند شدم. وقتي اعتيادم را دو سال پيش ترك كردم، مي‌خواستم به هر طريق ممكن او را وادار به ازدواج با خود كنم.

در پي اين اعترافات، دختر زخمي نيز با حضور در پليس آگاهي و مواجهه حضوري گفت: از ابتدا هيچ علاقه‌اي به اين فرد شرور نداشتم، زيرا او 17 سال از من بزرگ‌تر بود و هميشه در كوچه و خيابان پرسه مي‌زد.

وي اضافه كرد: خانواده‌ام نيز راضي به اين ازدواج نبودند و بارها به بستگان متهم پاسخ منفي داده بودند، اما او عنوان كرده بود براي بار آخر دوست دارد خود در مراسم خواستگاري پاسخ منفي را بشنود كه در اين مراسم يك‌باره مرا با اسيد مورد حمله قرار داد.

با ثبت اظهارت دختر جوان و متهم اسيدپاش، دستور قضايي در اين باره صادر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها