کد خبر: ۳۱۳۲۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
در ادامه کش و قوس‌های خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، کماکان حواشی زیادی بر سر خرید باشگاه پرسپولیس از سوی متقاضیان وجود دارد.

به گزارش نسیم، عابدینی، مدیر عامل اسبق پرسپولیس در این باره گفت: اگر قانون جلو برویم، حق هدایتی است که پرسپولیس را بخرد.

بخشی از گفتگوی عابدینی با نسیم را می‌خوانید:

* با حساب حرف‌هایی که شما می‌زنید، باید حسین هدایتی را برنده این مزایده بدانیم. درست است؟

من یک جمله می‌گویم که فکر می‌کنم همه‌چیز را در بر می‌گیرد. تنها کسی که در مزایده تمام مدارکش کامل بود آقای هدایتی است و بنابراین قانونا باید برنده این جدال شود. متاسفانه عده‌ای هستند که نمی‌دانم چرا ولی نمی‌خواهند آقای هدایتی برنده شود. من جریان‌هایی را می‌بینم که ظاهرا دوست ندارند ایشان پرسپولیس را بخرد. این در حالی است که هدف آقای هدایتی از خرید پرسپولیس فقط و فقط کمک به این تیم است. کسانی که نمی‌خواهند او برنده مزایده شود، خیلی راحت دلیل خود را بگویند تا هواداران در جریان قرار بگیرند.

* این کسانی که می‌گویید برای چه نمی‌خواهند آقای هدایتی برنده مزایده شود؟

دلیلش را نمی‌دانم ولی همین آقای هدایتی بار‌ها در مزایده برای خرید شرکت‌های مختلف شرکت کرده و خیلی راحت هم برنده شده اما نمی‌دانم چرا در مورد خرید پرسپولیس با اینکه قانونا موفق شده، عده‌ای دارند جریان‌سازی می‌کنند تا این اتفاق نیفتد. این جریان‌ها از نظر من کاملا مشکوک است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها