کد خبر: ۳۱۳۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۹ آذر ۱۳۹۰
مصاحبه ۵۹۸ با مدیر باشگاه تلویزیونی عصر:
چندوقتی است اخباری جسته و گریخته از تأسیس باشگاهی تلوزیونی به نام عصر، به مدیریت دکتر وحید یامین پور در رسانه ها منتشر شده است. باشگاهی که قرار است پایگاهی برای نیروهای فرهنگی انقلاب و نخبه گان انقلاب باشد. وحید یامین پور در خصوص این باشگاه افزود: مجموعه ی بسیار مستعدی از جوانان متدین و انقلابی متخصص امر رسانه، به خصوص رسانه های تصویری و سینما و تلویزیون را ما جمع آوری کردیم که در واقع نمایندگان جبهه فرهنگی انقلاب به حساب می آیند.

سرویس فرهنگی نقد رسانه پایگاه 598/ چند وقتی است اخباری جسته و گریخته از تأسیس باشگاهی تلوزیونی به نام عصر، به مدیریت دکتر وحید یامین پور در رسانه ها منتشر شده است. باشگاهی که قرار است پایگاهی برای نیروهای فرهنگی انقلاب و نخبه گان انقلاب باشد. در این رابطه گفتگوی مختصری با آقای یامین پور داشتیم که در زیر می آید.

لطفاً بفرمایید در باشگاه تلویزیونی عصر، تاکنون چه برنامه هایی آماده شده و چه نوع برنامه هایی در دست تهیه است؟

نزدیک به سی و پنج قسمت در حوزه دفاع مقدس و زندگی سرداران شهید و ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی جنگ، در دست تولید است. یک کار سی قسمتی در مورد سبک زندگی دینی و انقلابی آغاز به کار کرده است.

اینها سریال تلویزیونی هستند؟

خیر؛ فعلاً برنامه های فکری و مستند اند. تعداد زیادی از کارهای کوتاه تلویزیونی از قبیل فوتوکلیپ ونماهنگ و کارهای مستند کوتاه درباره محرم و صفر و ابعاد بیداری اجتماعی و فرهنگی قیام حضرت ابا عبدالله تولید شده است. همچنین در حوزه فرهنگ ایرانی - اسلامی، مانند معماری اسلامی و سبک زندگی ایرانی - اسلامی و روابط سالم خانوادگی با معنا و ترکیب سالم ایرانی - اسلامی، کارهایی تعریف شده است که در مرحله حال آغاز تصویر برداری و تهیه است.

اجمالا می توانید بفرمایید تیمی که در این باشگاه مشغول به  کار هستند چه کسانی هستند؟

مجموعه ی بسیار مستعدی از جوانان متدین و انقلابی متخصص امر رسانه، به خصوص رسانه های تصویری و سینما و تلویزیون را ما جمع آوری کردیم که در واقع نمایندگان جبهه فرهنگی انقلاب به حساب می آیند. بعضی از اینها سابقاً در سینما مشغول به فعالیت بودند به عنوان کارگردان، تهیه کننده یا نویسنده و برخی هم از تهیه کنندگان، سردبیرها و نویسندگان حرفه تلویزیونی و رادیویی هستند و بعضی هم چهره های نخبه ی انقلابی در امر رسانه هستند. در واقع بعضی از آنها چهره های راهبردی و بعنوان اتاق فکر باشگاه تلویزیونی مشغول به کار هستند و بعضی از آنها هم نیروهای اجرایی و نیروهای هنری هستند که الان در حال ساخت و تهیه بعضی از این پروژه هایی که نام بردم می باشند.

در مورد چگونگی و ساعات پخش برنامه های این باشگاه در سیما هم می توانید بفرمایید؟

فعلاً دقیقاً مشخص نیست و ان شاء الله در آینده اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۲
۰
من که هنوز نمی دونم واسه چی ممنوع التصویر شده؟هر کی فهمیده بگه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها