کد خبر: ۳۱۱۸۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۴     ۲۸ آذر ۱۳۹۰
مدافع میانی پرسپولیس گفت: «واقعا خجالت می کشم از این که در خیابان قدم بزنم و چشمم به چشم هواداران بیفتد. همه هواداران از بازیکنان توقع دارند ولی نمی دانم چه اتفاقی رخ داده که نمی توانیم نتیجه بگیریم.»
فوتبال دات کام، رضا نورمحمدی مدافع میانی پرسپولیس از این که تیم او نمی تواند آنطور که دلخواه هواداران است نتیجه بگیرد ناراحت است. او در توصیف شرایط فعلی پرسپولیس می گوید: «هر چه تلاش می کنیم بی فایده است. قبل از هر بازی که می خواهیم وارد زمین شویم به خودمان می گوییم این بازی پایان ناکامی ها است و با یک برد همه چیز عوض می شود ولی متاسفانه طلسم شده ایم و نمی دانیم از این شرایط کی خارج خواهیم شد.»
او ادامه می دهد: «واقعا خجالت می کشم از این که در خیابان قدم بزنم و چشمم به چشم هواداران بیفتد. همه هواداران از بازیکنان توقع دارند ولی نمی دانم چه اتفاقی رخ داده که نمی توانیم نتیجه بگیریم.» از نورمحمدی در مورد بازی با فولاد خوزستان سوال می کنیم که او می گوید: «قطعا فولادی ها برای شکست خوردن به تهران نمی آیند به همین خاطر بازی سختی داریم. با این حال امیدوارم حداقل این بازی را ببریم، یعنی باید ببریم و هیچ راه دیگری برای ما باقی نمانده است.»
نورمحمدی در مورد گزینه هایی مثل دنیزلی، دونادونی، جمال حاجی، بوناچیچ و ... که مدنظر باشگاه پرسپولیس است تاکید می کند: « در مورد این که دنیزلی مربی پرسپولیس شود یا هر کس دیگر، باشگاه باید تصمیم بگیرد چون این مسائل به بازیکنان ارتباطی ندارد ولی آرزو می کنم هر چه سریعتر این انتخاب صورت بگیرد تا تیم از بلاتکلیفی خارج شود و بازیکنان و هواداران بدانند که چه آینده ای پیش رو دارند. با انتخاب یک مربی خارجی و کار بلد به طور قطع شوک بزرگی به تیم وارد خواهد شد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها