کد خبر: ۳۱۱۶۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خانه ملت، عضو هيأت رئيسه مجلس، با بيان اينکه حادثه طبس تجلي قدرت و عظمت الهي و سست بودن قدرت کشورهاي استکباري و ظالم بود، گفت: اين موضوع موجب تقويت اقتدار ايران در عرصه بين‌المللي و شکستي ديگر براي آمريکا در برابر جمهوري اسلامي بود.

حسين سبحاني‌نيا با اشاره به فرا رسيدن سالروز وقوع حادثه طبس، گفت: آمريکا به‌عنوان سرکرده کشورهاي زورگو و استکباري در اين روز به استيصال کشيده شد.

نماينده مردم نيشابور و فيروزه در مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: حادثه طبس يک موضوع کوچک و اتفاقي نبود، زيرا در اين روز خداوند بار ديگر مانند مواقع ديگر به ياري مردم و انقلاب اسلامي آمد و هيمنه پوشالي آمريکا در اين روز شکست.

وي ادامه داد: تمام مردم در حادثه طبس به عيان ديدند که خداوند هميشه ياور کشورهاي مستضعف و آزاده بوده و با وجود اقدامات و برنامه‌ريزي اطلاعاتي و امنيتي آمريکا، نقشه اين کشور براي آزادي گروگانهايش با شکست روبه‌رو شد.

سبحاني‌نيا افزود: حادثه طبس يک بار ديگر وقايع و حوادث صدر اسلام را براي جهانيان به نمايش گذاشت، زيرا در آن دوران سپاه ابرهه به‌دنبال نابودي خانه خدا بود، که به امر خداوند اين سپاه عظيم و قدرتمند به نابودي کشيده شدند، حال اين اتفاق بار ديگر در حادثه طبق رخ داد و سپاه تا دندان مسلح آمريکا با تمام امکانات خود در برابر شن‌هاي روان به خاک مذلت کشيده شدند.

وي با اعلام اينکه حادثه طبس تجلي قدرت و عظمت الهي و سست بودن قدرت کشورهاي استکباري و ظالم بود، ادامه داد: اين موضوع موجب تقويت اقتدار ايران در عرصه بين‌المللي و شکستي ديگر براي آمريکا در برابر جمهوري اسلامي بود.

عضو هيأت رئيسه مجلس، تصريح کرد: آمريکا در حادثه طبس بار ديگر از ملت و انقلاب ايران سيلي محکمي خورد و اين اتفاق براي تمام کشورهاي جهان پيامي داشت که آمريکا هيچ کاري نمي‌تواند انجام دهد.

حادثه صحراي طبس يک حادثه به يادماندني است که در روز ‌5 ارديبهشت سال ‌1358در منطقه اي از صحراي طبس اتفاق افتاد که در اين حادثه که نمودي از قدرت بي‌همتاي خداوند براي شکست دشمنان ايران و اسلام بود، نظاميان آمريکا با تجهيزات آن همگي با قدرت خداوند نابود شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها