کد خبر: ۳۱۱۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۷ آذر ۱۳۹۰

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری پانا، سید حسین دهدشتی طی تذکری در جلسه عصر امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح سوال خود از وزیر نیرو در مورد کشته شدن هشت نفر در فاضلاب آبادان، اظهار کرد: رسیدگی به این سوال به مدت 13 ماه به طول انجامید و نهایتا هیات‌رییسه وارد شد تا مرا قانع کند، البته وزیر نیز در جلسه‌ای قول پیگیری موضوع را داد اما هیچ پیگیری انجام نشد.

وی افزود: در شرایطی که استیضاح وزیر نیرو مطرح شده، سوال من می‌توانست کارت زرد سوم به وزیر باشد.

دهدشتی با بیان این‌که با وساطت رییس مجلس درخصوص سوال خود باز هم به وزیر نیرو مهلت دادم، بر ضرورت حضور نامجو در مجلس جهت پاسخگویی به سوال نمایندگان تاکید کرد.

نماینده آبادان تصریح کرد: با توجه به این‌که فردا جلسه‌ای با حضور رییس مجلس برای استیضاح‌کنندگان وزیر نیرو تشکیل می‌شود و با توجه به شرایط مذکور چه انتظاری از ما دارید که در جلسه حضور یابیم؟

وی با بیان این‌که وزیر به وعده‌اش عمل نکرده است، این سوال را مطرح کرد که حضور در این جلسه حتی اگر وزیر متعهد به اصلاح باشد چه ضمانت اجرایی خواهد داشت؟

محمدرضا باهنر که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: اگر فرآیند قانونی سوال یا استیضاح طی شود و طراحان رضایت ندهند، هیات رییسه موظف است به وظیفه‌ قانونی خود عمل کند.

وی در عین حال از استیضاح‌کنندگان خواست در جلسه‌ فردا حضور یابند شاید این موضوع به جمع‌بندی بینجامد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها