کد خبر: ۳۱۱۳۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
با تلاش سازمان ملی قهرمانان و هماهنگی هایی که با علی دایی انجام شده قرار است جایزه ای با نام "جایزه علی دایی" به برترین گلزن ملی در پایان هر سال اهدا شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سعید حق وردی رئیس سازمان ملی قهرمانان در تلاش است تا پس از اهدای جایزه علی دایی در پایان هر سال به برترین گلزن ملی ترتیبی دهد تا این جایزه با تأیید فیفا به بازیکن مورد نظر اهدا شود.

 

حق وردی در این خصوص گفت: «به برترین گلزن تیم‌های ملی جهان در سال که بیشترین تعداد گل‌ زده را داشته باشد جایزه و یادبود بین‌المللی علی دایی سلطان گل جهان اهدا شود. ما باید قدر مفاخر و اسطوره‌های کشورمان را بدانیم‌‌؛ این بزرگان همگی از الگوهای بزرگ اجتماعی برای نسل جوان هستند و باید در حفظ جایگاه و‌ شأن منزلت این عزیزان کوشا باشیم. هر زمان که ما خودمان به ثروت‌های ملی احترام گذاشتیم، جهانیان اسطوره‌های ما را الگوهای بین‌المللی کردند.»

 

شنیده های ما حکایت از آن دارد که در سفر علی دایی به کشور انگلیس نیز در این مورد صحبت هایی انجام شده تا خود دایی نیز در این پروژه همکاری های لازم را انجام دهد.

 

دایی که از این ماجرا باخبر شده بود گفت: «همیشه و تحت هر شرایطی تلاش کردم تا به کشورم و فوتبال ایران خدمت کنم و حالا هم وقتی چنین موضوعی را شنیدم خوشحال شدم و امیدوارم که بتوانم نام کشورم را مطرح کنم.»

 

در حالی که گفته می شد دایی در سفرش به انگلیس با مسئولان باشگاه استوک سیتی صحبت هایی را در مورد انتقال مهدی طارمی انجام داده، سرمربی سابق پرسپولیس چنین توضیح می دهد: «قرار نبود که من به خاطر طارمی و یا صحبت کردن در مورد او به انگلیس بروم اما با توجه به اعتمادی که این باشگاه ها به من داشتند اگر کمکی از دستم بربیاید نه تنها در مورد طارمی بلکه در مورد دیگران بازیکنان ایرانی نیز انجام می دهم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
واقعا دمت گرم چشم دشمنات کور
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها